Ik heb een groot probleem met mijn simulatie met FloXpress onder SolidWorks!! Mijn pijpen en simulatiebollen gaan door de gladgestreken vlakken, voor de rest is alles in orde (afgeschuinde bolwerk/basis, vegen etc; nikkel). Ik wil er ook op wijzen dat mijn voorkant slechts één profiel heeft, het voor mij (voor zover ik weet) onmogelijk is om anders te doen dan met een afgevlakt oppervlak, en ik kan dit oppervlak naar mijn mening ook niet dikker maken om dezelfde reden. (zie bijgevoegd bestand)
Het oppervlak wordt via de simulatie niet als lekvrij beschouwd
Je moet ofwel in staat zijn om je oppervlakken dikker te maken
Ik zie niets om mijn woorden te ondersteunen in uw bijgevoegde afbeelding, geen details
post uw bestand via de versie die ik kan in staat zijn om het te openen Ik ben in SW 2012
Of maak een compleet beeld van uw kamer om te begrijpen waar het probleem zit
Imperatief in volume
zie deze link https://www.google.fr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CEMQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.lynkoa.com%2Fforum%2F3d%2Fcombler-un-volume-en-surfacique-pale-pour-calcul-par-elements-finis&ei=3AQKU-v-DuO70QXy_YCQAg&usg=AFQjCNH77CCMSTVnJjefd7IullGZHbHF_Q&sig2=jJ4OhljHXPYdZCMjV2wKgQ
Ik heb opnieuw geprobeerd om dikte te plaatsen, maar Solidworks wil dat niet, aan de andere kant is het niet zoals in de link die je me gaf, in die zin dat ik geen foutmelding heb, SW wil het doen, maar uiteindelijk is het door...
Hier is (bijgevoegd bestand) de verkeerde plaats hiervoor (achter loopt het deel door, maar zoals ik deed, het voorste, je kunt het niet zien).
Ik ben het met @gt22 eens, de curven die zijn geselecteerd voor de gids en het profiel lijken mij niet correct.
Ik had misschien een Frontier-functie kunnen maken (in direct volume).
Trouwens, waarom zou je geen volume rechttrekken?
Lukt het niet?
Hoe dan ook, als het je is gelukt om het oppervlak te krijgen dat je wilt, hoef je alleen maar aan het einde een oppervlak te creëren (a priori langwerpig in jouw geval) om te sluiten en te naaien om een volume te krijgen.