Het uiterlijk van dit materiaal is anders dan het bestaande uiterlijk

Hallo allemaal,

Op een assembly moet ik veel afgeleide configuraties uitvoeren, en elke keer als ik er een doe, krijg ik het volgende bericht:

"Het uiterlijk van dit materiaal is anders dan het bestaande uiterlijk. Wilt u weergavestatussen koppelen aan configuraties om te laten zien hoe het materiaal er in elke configuratie uitziet? " 

Ik zou graag willen weten hoe ik automatisch nee tegen hem kan zeggen...

Bedankt allemaal, een fijne dag voor jullie.

Ik heb hetzelfde probleem, waar ik geen last van heb,

maar het is waar dat ik graag een antwoord zou willen hebben =)

Heeft u materialen op uw onderdelen aangegeven?

@+ ;-)

Hallo

Ik weet niet zeker of het mogelijk is via de opties.

Er is geen selectievakje zoals "niet meer tonen" of iets dergelijks?

Ik heb een beetje gezocht, maar ik kan niets vinden over de configuratie-opties...

Hallo

Dit is een bug gerelateerd aan een SPR bij SolidWorks.

SPR 612491: 'Het uiterlijk van dit materiaal is anders dan het bestaande uiterlijk' het toepassen van een materiaal op een onderdeel en vervolgens het toevoegen van een nieuwe configuratie op Win7

Verbinden:

https://customerportal.solidworks.com/eservice_enu/start.swe?SWECmd=GotoView&SWEView=SW+All+Defects+List+customerportal+-+Search&SWEApplet0=SW+Product+Defect+Form+Applet+eService&SWERowId0=1-Z84BPM&SRN=

U kunt vragen om aan deze bug te worden gekoppeld en te weten wanneer deze zal worden opgelost.

Geen oplossingen!

9 likes

Bedankt voor de info!!

Het verscheen een paar weken geleden en ik kon de reden niet vinden.

Ik ben gerustgesteld!

Dank je wel Lucas!

1 like

Hallo

Ik heb dit probleem niet meer sinds ik mijn onderdelen .prdot opnieuw heb gemaakt

misschien de originele onderdelen die een probleem hebben

Ik heb net iets meer eigenschap ingevuld en aan de andere kant is het waar dat ik de naam van de configuratie heb veranderd in "basisformulier"