Nou, na dagen op YouTube te hebben gestaan met het bekijken van tests en andere vergelijkingen in het Engels van monitoren voor mijn PS4 Pro en voor Macbook Pro (voor dezelfde gelegenheid, ook al is het meestal voor de PS4 Pro).
Ik kan geen beslissing nemen en vind vooral DE 4K-MONITOR. Elke tester, elke youtuber, geeft een andere ranking en een andere monitor boven de andere
Dus ik zou graag willen weten wat de elite van de PS4 fofo ervan vindt. Ik heb een redelijk comfortabel budget voor een 4K monitor, dus niet boven de 600 euro.
Bedankt voor het delen van uw gedachten en ideeën. Ik ben erg blij om de antwoorden op mijn vragen te vinden. Bedankt voor het delen. Ook wil ik graag wat tips delen met de instructeurs. U kunt zich volledig vertrouwd maken met het kiezen van de juiste kwaliteits - en budgetmonitor
Na wat diepgaand onderzoek heb ik gekozen voor een 32 inch AOC Q3277PQU die aan al mijn verwachtingen voldoet. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding Voor meer info https://www.lesnumeriques.com/moniteur-ecran-lcd/aoc-q3277pqu-p28013/test.html