Het Windows-installatieprogramma. set_QuiteModeActions

Tijdens de netwerkinstallatie (ik zit in een domein) met de installatiemanager van SolidWorks 2012 SP5.0 versie 64 bits, retourneert het programma na een paar minuten installatie de volgende fout:

"Internetfout: de Windows Installer-service is niet uitgevoerd zoals verwacht voor dit onderdeel: set_QuiteModeActions"

Ik heb de nieuwste 64-bits updates voor Windows 7 FR bijgewerkt.

Ik heb het antivirusprogramma uitgeschakeld, de harde schijf gescand met verschillende hulpprogramma's, "repareer het"-programma's geïnstalleerd, maar niets helpt!

capture_erreur.jpg

De eenvoudigste denk ik:

Neem contact op met uw dealer

Toevallig zou je niet op een Lenovo-laptop zitten?

Uit het geheugen op dit type laptop was er een probleem dat dit bericht veroorzaakte met de NVIDIA grafische kaartstuurprogramma's en om het probleem op te lossen, moest u het bestaande stuurprogramma verwijderen, de machine opnieuw opstarten en vervolgens een stuurprogramma opnieuw installeren dat is gecertificeerd voor gebruik met solidworks (direct op de www.solidworks.com site)

1 like

Ik heb uiteindelijk SolidWork SP5 verwijderd en vervolgens de machine opnieuw opgestart. Installeer SolidWork SP4 (2011) en installeer SP5 opnieuw met de update-optie. Is het OK:)