We hebben dezelfde versie, dus ik kon je niet antwoorden voor de versie van je toneelstuk.
Aan de andere kant, voor "Hoe maak ik dan een bestand dat is ontwikkeld op een recentere versie (bijv. 2014) leesbaar op mijn versie uit 2011."
Het antwoord is: dat is onmogelijk!
Je kunt de maker van het bestand misleiden om het in STEP te maken (maar je verliest je ontwerpboom). Je kunt het ook opnieuw tekenen als je het geluk hebt een offerteplan te hebben
En dat is het wel zo'n beetje denk ik
De andere mogelijkheid is om een begripvolle leider te hebben die ermee instemt om de 2015-versie te kopen (of nog steeds onder contract te staan. Maar als je op 2011 ben heb ik een twijfel ^^)
nou, ik ga deze map laten vallen, ik zit vast aan mijn versie, nou niet helemaal ik kan overschakelen naar de 2012-versie, maar niet meer, want meer betekent dat ik ook mijn pc moet veranderen voor een verhaal van 32 tot 64 bits (of andersom) volgens Cadware.
Dus ik wacht op vruchtbaardere tijden, want ik ben de baas, en ik doe het met mijn middelen
@benoit, raar als ik dubbelklik op capotlargap203 vraagt het me niets, het zet het me direct op in 2014. omdat ik meestal een venster heb dat wordt geopend voor de oude versies van het bestand en me vraagt in welke versie ik het wil gebruiken
Inderdaad, deze bestanden zijn opgeslagen in SW2014. Voor de 1e is de originele versie SW2011 en vervolgens SW2014. Voor de 2e is de eerste versie ouder, SW2007 en vervolgens SW2014.
Zie bijgevoegde afbeelding voor de lange kap. Deze informatie werd geëxtraheerd via "VersionHistory" van myCADtools.
@jmsavoyat, het eerste bestand dat in de vraag is verzonden (capotlargap203_.sldprt) is niet in 2014, ik open het met SolidWorks 2013! (zie afbeelding)