Extreme Slowness SW 2014 Mega Assemblage (+20.000 stuks)

@gt22 geen systeem-SSD en geen SSD-partitie voor mijn project en de andere partitiebibliotheek 

Ik merkte dat het minder de links vernietigt van het zijn in een andere brief op de bibliotheek en het voorkomt dat alles tegen kosten verloren gaat in geval van een verkeerde manipulatie

in solo gebruik is er niet veel interesse, maar in gedeeld waar ik was was het toegestaan om shit op te ruimen, zoals het vinden van identieke veren in de submappen van verschillende assemblage

Als je met z'n drieën in de bibliotheek bent, is een beetje strengheid nodig 

@tsimard er meerdere ramen en de montage open? Omdat de c als assemblage nogal eenvoudig is

Zie je hoeveel mensen er zijn die de subassemblages tegelijkertijd openen?

mijn speelgoed heeft 3000 onderdelen, heeft geen problemen ondervonden, maar als ik de montage van de montage van de assemblage open, heb ik dit soort problemen 

en toch heb ik een leuk speeltje om SW mee te nemen

Ik heb een grafische kaart toegevoegd voor een tweede scherm en daarmee kon ik een beetje op mijn quaddro verwijderen

Ik gebruik een GT 670 voor mijn excel mail en andere browsers 

En ik heb solidworks alleen op de pro-kaart. Hetzelfde geldt voor de weergave bug op win7

Op mijn machine (T3500) heb ik een Quadro 4000 grafische kaart.

Controleer of het stuurprogramma van uw kaart het nieuwste is.

In mijn geval is het stuurprogramma van de grafische kaart: 9.18.13.2078.

Het is de laatste SW2014 gecertificeerd met Windows 7 64bits.

Je kunt het vinden:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html.

en jij @ Mohamed Senoun je precauni wat log

Heeft u vergelijkingen?

als ZW een grote zee is.. e zoals je zegt

En wat is het echte nut van een enkele assemblage van een veelheid aan onderdelen

Een concrete uitleg is noodzakelijk

Dank u voor uw antwoord

@+ ;-))

2 likes

Hallo

Ik realiseer me dat ik onbeleefd was bij mijn eerste opmerking, maar ik ga ervan uit en verwijder het niet. 

Feit is dat we uren en uren zouden kunnen praten over de tekortkomingen en zwakheden van Solidworks.

Maar als je alleen Solidworks hebt gebruikt, zul je het niet kunnen begrijpen, dus het heeft geen zin dat ik zelf voorbeelden van de ervaring geef. 

Take Digital Project (afgeleid van Catia V5) doet een test met een elementen importeren uit een 3D dwg vaak gebruiken als je op een project in aanbouw. 

Maar het is niet alleen het beheer van grote bestanden dat het mist, het is ook het eenvoudige zoeken en selecteren dat volledig nutteloos of niet bestaat. Maak een assemblage, bijvoorbeeld van schedes of tyauterie, en pas kleuren toe op de verschillende elementen voor enkele bijzonderheden, probeer nu een selectie op kleur te maken en de naam van de elementen in een Excel-bestand te extraheren, het duurt 5 seconden in catia V5 of digitaal en dit is onmogelijk in solidworks, anders zou het een aangepaste eigenschap moeten toepassen bha, kijk, laten we het doen als er een Honderden elementen.

Allereerst moet je vergelijken wat vergelijkbaar is

tussen Catia en SolidWorks zit een wereld 

De prijs is een verhouding van 1/10 en + als je dit nodig hebt bepaalde modules

Laten we dus vergelijken wat vergelijkbaar is

Persoonlijk vind ik dat sinds SW is gekocht door EADS

Hij is in de goede richting geëvolueerd

het is waar dat we op solidworks nooit zo gemakkelijk surface zullen doen als op onder andere Catia

Maar het is niet hetzelfde productassortiment

@+ ;-))

2 likes

Hallo

De vraag was niet om te vergelijken wat vergelijkbaar is, het was het beheer van grote assemblages met Solidworks, ik zei gewoon de realiter omdat ik altijd zie dat iedereen zich afvraagt of het een configuratieprobleem is of dat er een oplossing is, ik heb tests aan mijn kant gedaan en het probleem komt van solidworks, als je dan een digitaal project neemt, is het Is onder solidworks in prijs therme. Het is een afgeleide van Catia V5 georiënteerde meer constructie, maar kan ook worden gebruikt voor mechanica als je werkt met de basis vaste en oppervlakte functies. 

op het weinige dat ik tot nu toe heb kunnen lezen, lijkt het erop dat er een digitaal project aan Catia wordt toegevoegd

dus een investering naast Catia als ik het goed begreep ;-)

Zie link : http://fr.wikipedia.org/wiki/Digital_Project

Ik open een communicatiethread op het logboek

Zie deze link

http://www.lynkoa.com/forum/3d/qui-sait-ou-connait-digital-project

@+ ;-))