Langzaam openende SmartProperties

Hallo

Bij het openen van de SmartProperties duurt het ~45 seconden voordat het deelvenster wordt weergegeven
Alle links (naar maskers...) verwijzen naar een server

Ik bespreek het met collega's, het probleem is al ~3 maanden aan de gang (ik ben net aangekomen)

Heb je manieren om deze traagheid te verbeteren?

Bedankt
SJ

Hallo @SebJo 

Ik heb ook hetzelfde probleem, ondanks de updates van SmartProperites.
Ik merkte dat een klik in het grafische gebied ervoor zorgde dat het menu sneller verscheen.

1 like

Om te zien of het afkomstig is van het netwerk of van Smartproperties, kopieert u uw Xml-bestand en uw links lokaal.

Van mijn kant heb ik dit probleem niet: het openen van de smart <1 seconde in normale tijd, 4 of 5 seconden  soms (afhankelijk van het netwerk)

Met maskerkoppelingen op het netwerk en SQL-query voor onderdeelnummering.

Slimme versie = 2020. Nam niet de tijd om de nieuwste versies te installeren.

Aan de andere kant is het netwerk 2 jaar geleden sterk verbeterd, wat laadtijden vereist die zeer dicht bij een lokale schijf liggen.

1 like

Ik vraag me af of het niet afkomstig is van de SmartProperties-versie, want vóór de update naar versie? Ik had geen problemen.

Ik zal een test doen met de bestanden lokaal te zien.

Wat is jouw versie van Smartproperties? Of beter gezegd, Mycadtools (van mijn kant 2020 SP2)

1 like

We zijn onder 2021 SP2

Ik zal ook de test doen door de bestanden lokaal te plaatsen

__
BEWERKEN:
Alle paden zijn lokaal aangelegd
Het is hetzelfde
Eventuele feedback van andere gebruikers op dezelfde versie?

Ik zou jou zijn, ik zou een kaartje maken. Ofwel is de bug bekend en opgelost. Of het is niet zo en Visiativ zal kijken waar het vandaan kan komen door de controle over uw pc over te nemen en de bug op te lossen of u met een beetje geluk te vertellen wat het veroorzaakt.

Vervolgens geef je ons feedback over de reden voor deze traagheid om te weten of ik kan overschakelen naar een toekomstige versie of niet!

https://www.lynkoa.com/helpdesk/assistance

Hallo

Van mijn kant versie 2022SP1,
Ik heb niet de tijd genomen om de bestanden over te schakelen naar lokaal om te testen