Eigenschappen van het traagheidsblad Solidworks

Hallo

Ik kom een aantal zeer trage tijden tegen in Solidworks.

Wanneer ik de bladeigenschappen van mijn plannen probeer te openen (om de schaal van het blad of het formaat te wijzigen), wordt het venster pas na enkele minuten geopend.

Heeft iemand ooit dit soort problemen gehad? (en vooral naar een :) oplossing)

Fijne dag.

Als je nog niet zo lang geleden bent gemigreerd, heb je misschien een probleem met uitkomen.

SW 2020 (en a priori enkele eerdere versies), houden helemaal niet van arceren met veel streken en een grote schaalfactor.

We moesten terug naar al onze materialen om van de 'pied-de-poule' af te komen en van uitkomen met een factor 32 naar gewoon uitkomen te gaan (wat ook niet goed werkt, maar het maalt tenminste niet)....

Zie SPR 1156484 (nog open, dus zelfde in SW2021)

Dank u voor uw antwoord, helaas, het mag daar niet vandaan komen, ik heb ook het probleem op een leeg plan.

Zou het kunnen komen van een symbool dat in 2020 slecht wordt beheerd of iets dergelijks?

Als je arcering in je basistekening hebt... (of een beschimmeld logo met veel functies).

Heb je geprobeerd met de MEP en SW standaard cartridge? Als je hier geen problemen mee hebt, komt het probleem van je basisbestanden.

Om de boosdoener te vinden, verwijdert (of verbergt) u elementen van uw cartridge totdat u weer normaal vloeibaar bent. Zo vonden we het probleem met de 'speciale' arcering: door onderdelen te verbergen tot we vloeibaarheid vonden.

Ik heb geprobeerd alles te verwijderen en ik heb nog steeds dit probleem.

Het mag daarom niet uit de cartridge zelf komen.

Ik ga mijn sjablonen opnieuw maken van de lege sjablonen, ik hoop dat het zal werken.