Solid werkt traagheid

Hallo

Ik heb een recente pc 14 maanden

1 jaar geleden had ik een benchmarkresultaat van 19 (I7, P4000, 64G..)

Vrij ineens ging ik naar 77!

Ik heb de schijven geformatteerd en alles opnieuw geïnstalleerd van 0 denken dat W10 had een pb resultaat:70

Met mijn informaticus hebben we alle stuurprogramma's gecontroleerd en met de SW-hotline hebben we het configuratieresultaat gecontroleerd:60

Ik heb de config d een jaar geleden opnieuw geïnstalleerd om te zien: geen chmnt

We hebben de componenten getest met verschillende software

Als iemand een idee heeft van wat ik nog kan doen ben ik geïnteresseerd

Ik vond computer configs zoals de mie ń die ook 19 / 20 naar de Benchmark resultaat

Hello@alain passard_1

We moeten niet te veel vertrouwen op de benchmarkresultaten 

In 14 maanden tijd zijn de PC's geëvolueerd, dus het zijn aanpassingen van de nieuwste data, proc, CG, enz.....

je hebt het over SW-traagheid, wanneer is het echt  

U zegt dat u computerconfiguraties zoals die van u vindt die 19/20 hebben, maar op welke datum zijn ze getest?

het is niet het resultaat van de benchmack dat bevestigt dat SW goed werkt

Een xeon is verreweg te verkiezen boven een i7 en er is echt geen foto

(test hier uitgevoerd en meerdere keren met collega's)

@+

2 likes

In 14 maanden tijd zijn er 3 grote versies van Windows geweest en minstens 14 dinsdagpatches, meer dan genoeg om de benchmark te verstoren.

Bovendien betekent de algemene beoordeling niet veel, je moet de verschillende secties (processor, grafische kaart, I/O) vergelijken, het zal je al vertellen waar de evolutie plaatsvindt.

Zo niet, heeft u dan een effectieve verandering opgemerkt in het operationele gedrag van de machine? De benchmark is een beetje alsof je gewoon een 400DA doet om een motorfiets te evalueren.

2 likes