Langzame zoom op Drfatsight

Hallo

Ik gebruik DS al enkele jaren en sinds de herinstallatie van de software door onze IT-afdeling ondervind ik problemen met traagheid bij het zoomen en verplaatsen van de tekening in het bestand. Het is echt slow down en daarom super saai om te werken!

Iemand een idee?

Ik gebruik DS V1R5.1 x64.

Bij voorbaat dank

Een update van de grafische kaart?

1 like

Mogelijk moet u het wiel van uw muis opnieuw configureren voor de Zoom

@+ ;-))

Geen update van de grafische kaart...

In werkelijkheid is het niet alleen de zoom, de bedieningselementen zijn ook traag, dubbelklikken, kopiëren en plakken enz...

Mijn muis is in orde, dank je! :-)

Wat is je opstelling?

1 like

Zie dit antwoord van onze Community Manager

Hallo

Als het Draftsight 2015 is, zoals j.ame ons in het volgende artikel liet weten, is de nieuwe release niet langer compatibel met Windows XP :http://www.lynkoa.com/actualites/3d/draftsight2015

"Draftsight 2015 is niet langer compatibel met Windows XP

Een beetje info voor degenen die Draftsight op Windows XP gebruiken, de nieuwe Draftsight 2015 release (VR6 voor windows32bits)  is niet langer compatibel met dit besturingssysteem.
Dus als je het downloadt, krijg je een foutmelding en crasht je VR5-versie: je moet dus de .exe herstellen als je die nog hebt en dan de lay-out van je profiel als je er een had gemaakt.
Dus houd de VR5-release als je WindowsXP gebruikt ;)"

Misschien is het tegenovergestelde ook het geval

@+ ;-))

Oh het is zeker dat als je op XP bent, je de vorige versie moet nemen!

1 like

Ik gebruik Windows 7 Pro

Intel Core i5-2520 CPU @ 2.50Ghz

Installeer de nieuwste versie van DraftSight om te zien of deze beter is

Onder welk besturingssysteem had u vóór uw probleem

voor je pc lijkt alles in orde te zijn

@+ ;-))

Ik zal het proberen, wat vreemd is, is dat noch mijn machineconfiguratie, noch mijn DS-versie is veranderd. We zijn net hervestigd.

Bedankt

En door te proberen de installatie te repareren?

1 like