De secties die ik op mijn assemblage maak, zijn buitenaanzichten (zie afbeelding)

Hallo

Ik kan geen snede maken in mijn assemblage, bij het maken ervan wordt een weergave in dezelfde richting gemaakt als de gewenste sectie . (zie bijlage). Wanneer ik het vakje voor gedeeltelijke snede aanvink in mijn snijopties, wordt het onzichtbaar.

Kun je me helpen?

PS: Ik heb al op het forum gekeken ik heb niets vergelijkbaars gevonden met mijn probleem.

coupe_non_existante.png

De onderdelen van deze assemblage zijn goed gedefinieerd in volume en niet in oppervlakte?

1 like

Hallo

In uw assemblage heeft u waarschijnlijk 1 of meer geïmporteerde onderdelen inclusief oppervlaktevlakken. Probeer de 2 vakjes aan te vinken die over oppervlakken praten.

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo, bedankt voor je snelle reactie.

Het probleem moet zeker een van de onderdelen zijn die is geïmporteerd uit een online bibliotheek, die na verificatie "oppervlaktevlakken" bevat.

Nogmaals bedankt.

Hallo, je probeert niet per ongeluk een detailweergave te knippen???

Het probleem zou daar vandaan kunnen komen!! Of ook om het geheel om te draaien en te kijken of het compleet is!

Cdt

1 like

Graag gedaan, het enige wat je hoeft te doen is dit onderdeel te "repareren"!!

Als het probleem is opgelost, vergeet dan niet de vraag te sluiten door op de knop "Deze vraag heeft mijn probleem opgelost" te klikken, die zich bevindt onder de vraag waarmee u het kon oplossen, hierdoor kunnen andere gebruikers die hetzelfde probleem hebben gemakkelijk de oplossing vinden.

Vriendelijke groeten

1 like

Het is niet mogelijk om een snede te maken op oppervlaktedelen

Dus de geïmporteerde onderdelen die in het oppervlak zitten

het is absoluut noodzakelijk om ze in volume te zetten

@+ ;-)

1 like