Hallo
De afgelopen dagen heb ik, zonder opzettelijk iets te hebben veranderd" in de Draftsighth-instellingen, rare dingen gehad die gebeuren in de "sjabloon"-modus, maar die niet verschijnen in de "Spreadsheets"-modus.
Wanneer ik op een nieuw bestand (deeerder gemaakte bestanden blijven normaal werken) een masker maak, verschijnt het niet (het verbergt niets) zolang ik in het model werk. Als ik in een tekening ga kijken, is het er. Door heen en weer te gaan, kan ik hem plaatsen waar ik maar wil, maar het is een beetje vervelend.
Evenzo lijkt de positionering van de lagen niet meer te werken en nog vreemder, wanneer ik een dikte aan een polylijn geef, verschijnt deze niet langer als een "grote lijn", maar als twee buitenste contouren zonder kleur erin! In de presentatiebladmodus is alles in orde.
Nog vreemder, in de presentatiebladmodus, als ik in een raam ga om mijn tekening te veranderen, reageert alles normaal.
Dit alles is grappig, maar moeilijk om mee om te gaan in het dagelijkse werk
Omdat ik het beu ben om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren, omdat elke keer dat je instellingen verliest, je aliassen weer op volgorde moet zetten...
Als iemand een manier had om dit probleem op te lossen met een instelling die in de war raakte, zou ik het erg leuk vinden.
Bij voorbaat dank