In een metaalbewerkingsbedrijf in slotenmakers probeer ik de annotaties op de onderdelen in MEP te automatiseren, zie bijgevoegde afbeelding.
Maar als ik naar "link naar eigendom" ga>onderdeel waaraan de annotatie is gekoppeld">"Naam van eigendom" heb ik het voorstel niet: dikte, materialen.. en al het andere. En inderdaad, als ik naar de eigenschappen van de gelaste onderdelen ga, is er geen informatie behalve materiaal, hoeveelheid en beschrijving die ik moest toevoegen.
In een andere map is de tabel echter goed gevuld, ik heb alle informatie en ik kan deze een keer kiezen in mijn lay-out. Ik heb mijn methode echter niet veranderd, maar misschien heb ik iets gemist.
Bijgevoegd 2 stuks, kunt u het verschil zien in de tabel met gelaste onderdelen. Als iemand me kan vertellen wat ik verkeerd doe.
Er zijn geen bijlagen. U moet 1 extra bericht per bestand maken. Plaats ook screenshots inclusief het bouwen van bomen, afhankelijk van uw versie van SW zal niet iedereen noodzakelijkerwijs uw bestanden kunnen gebruiken.
Zijn de onderdelen waarvoor het werkt gemaakt met de plaatwerkmodule?
Je hebt gelijk, het heeft geen zin om mijn versies te plaatsen. Bijgevoegd is de schermafbeelding van de eigenschappentabel met de boom die moet worden gedimensioneerd, dezelfde die in de lay-out te vinden zijn
Er zijn twee bestanden die eigenschappen in de bestanden beheren: een voor onderdelen en samenstellingen en een andere voor het mechanisch gelaste in de onderdelen. Misschien is het dit bestand dat ontbrak bij de creatie van je 2e stuk?
Ik sta mezelf toe om mijn positie opnieuw te lanceren terwijl ik nog steeds hoop een oplossing te vinden. Ik heb mijn stukken nog steeds vergeleken en ik kan geen verklaring vinden. En bij mijn volgende project hoop ik dat ik niet weer hetzelfde probleem heb.
Ik moet erop wijzen dat ik bij SheetMetalManufacturing alle gegevens van het onderdeel heb, ik weet niet of het belangrijk is