Het is tijd voor een uitdaging!

Let's go, de challenge is online!! 2 en een halve maand om ons te verblinden met je ontwerptalenten! Ga naar de challenges pagina om het thema te leren kennen, ik hoop dat je het leuk vindt:) Evenals de cadeaus die te winnen zijn! 

Aan je muizen!! Goede uitdaging voor iedereen;)

1 like

Hallo

Best gaaf als uitdaging. Ik heb niet veel tijd (persoonlijke, professionele en zeer grote sportvoorbereiding aan de gang die me veel tijd kost) maar 2 maanden nou ik zal tijd vinden. Veel succes.

Moge de Kracht met je zijn

2 likes

Hallo @OBI WAN, 

Fijn dat je de uitdaging leuk vindt!! Inderdaad, de planning is druk... Maar ik weet dat je ons gaat verrassen met je creatie;) 

Heb een goede uitdaging!!

1 like

Inderdaad, Coralie, we kunnen de aankondiging niet missen:)

Nou, in feite was ik niet ver weg met mijn Romeinse katapult:p hihihihhi

Nou, we moeten nog tijd vinden voor dit alles.

Tot gauw

3 likes

Hoi @FUZ3D 

En ja, niet ver van het onderwerp!!

We weten dat je veel werk hebt. Daarom heb je tot 13 december de tijd om deel te nemen en zonder inschrijflimiet...  Veel succes aan iedereen!! :)

1 like

Hallo Coralie,

Leuke uitdaging, maar aan de andere kant lijk ik geen dimensionale beperkingen te hebben gezien; tenzij ik zapte.

1 like

@ac cobra 427, 

En nee, je zag het goed! Geen technische beperkingen dit jaar, het is de originaliteit die zijn vruchten zal afwerpen! Als je een levensgrote raket wilt maken kan dat;) Verwen jezelf! 

Als je nog vragen hebt, hebben we een discussiegroep gepland als je dat wilt;) LYNKOA-UITDAGING 2020