Een trolley aan een ketting koppelen

Goedenavond.

Ik ben bezig met het ontwerpen van een goederenlift om de boodschappen (waterpacs, enz.) naar boven te brengen, zonder de trap op te gaan. Ik heb motoren niet zo geplaatst, geen risico om verpletterd te worden als de kinderen ermee spelen. Ik ga een systeem plaatsen om te voorkomen dat ze aan de slinger draaien, maar daar gaat het niet over.

Ik heb de tandwielen getekend die de verschillende onderdelen met elkaar verbinden en het werkt, d.w.z. als ik aan het vliegwiel draai, draaien alle tandwielen. Dat is gebeurd.

Aan de andere kant weet ik niet hoe ik de trolley aan dit traject moet koppelen.... Want het lijkt mij niet dat het meebeweegt met de rotatie van de kettingbladen. Heb je geen idee hoe je deze trolley de rotatie van de ketting moet laten volgen?

Bij voorbaat dank voor uw advies

assemblage_ascensseur_a_courses.sldasm

Goedenavond

De montage is goed, maar er zitten geen onderdelen in

Er zijn de 4 gevels en de 2 couroies zichtbaar

Bekijk deze tutorial: Touw animatie

http://www.lynkoa.com/contenu/animation-corde-c%C3%A2ble-sous-solidworks-0

@+ ;-)

1 like

Ik had deze tutorial gezien, heel erg bedankt. Het is zijn ding. Echt fantastisch

Het is een beetje ingewikkeld voor mijn pc om te beheren, denk ik...

Dus ik denk dat ik een andere list heb gevonden.

Ik heb een rekverbinding gemaakt tussen mijn steun waar de doos zal worden geplaatst met een afstand die gelijk is aan de diameter van de schotel en het werkt.

Ik plaats het bestand terug zodat je het kunt zien.

assemblage_ascensseur_a_courses.sldasm

Om een asm te delen, moet je "compositie om te gaan" doen, ervoor kiezen om naar een zip te exporteren en deze zip te delen.

1 like

Ok dank je wel Steffeno.

Ik zal het de volgende keer beter doen.

een+

Fred

Het juiste gekozen antwoord geeft geen antwoord op de gestelde vraag

@+

Ik begrijp het niet, ik ben het niet die zei dat dit het beste antwoord was...

Trouwens, is het mogelijk om iemand niet te noemen als geen enkel antwoord heeft geholpen bij het oplossen van het probleem? 

Ja, er zijn veel onopgeloste vragen

Het moet een typefout van uw par zijn

Er zijn ook veel vragen opgelost

zonder dat het antwoord dat het probleem oploste, werd verklaard

@+ ;-)

Ok heel goed. Je hebt gezien dat ik het spilhuis niet heb gevonden dat je me hebt aanbevolen in de vraag " 

een luik openen wanneer een voorwerp het aanraakt"?