Ik ben bezig met het ontwerpen van een goederenlift om de boodschappen (waterpacs, enz.) naar boven te brengen, zonder de trap op te gaan. Ik heb motoren niet zo geplaatst, geen risico om verpletterd te worden als de kinderen ermee spelen. Ik ga een systeem plaatsen om te voorkomen dat ze aan de slinger draaien, maar daar gaat het niet over.
Ik heb de tandwielen getekend die de verschillende onderdelen met elkaar verbinden en het werkt, d.w.z. als ik aan het vliegwiel draai, draaien alle tandwielen. Dat is gebeurd.
Aan de andere kant weet ik niet hoe ik de trolley aan dit traject moet koppelen.... Want het lijkt mij niet dat het meebeweegt met de rotatie van de kettingbladen. Heb je geen idee hoe je deze trolley de rotatie van de ketting moet laten volgen?
Ik had deze tutorial gezien, heel erg bedankt. Het is zijn ding. Echt fantastisch
Het is een beetje ingewikkeld voor mijn pc om te beheren, denk ik...
Dus ik denk dat ik een andere list heb gevonden.
Ik heb een rekverbinding gemaakt tussen mijn steun waar de doos zal worden geplaatst met een afstand die gelijk is aan de diameter van de schotel en het werkt.
Ik plaats het bestand terug zodat je het kunt zien.