EPDM-link - Solidworks verloren

Hallo, beslist, het is de dag van de vraag voor mij...

Ik heb een paar dagen geleden een bericht gemaakt over mijn SW2014 SP3 naar SP4 upgrade. De manager vertelde me SW 2013. Denkend aan een grafische fout, heb ik alles geïnstalleerd en ik eindigde met SW 2013 SP4 :/

SW 2014 is niet verwijderd, dus ik heb het bewaard en SW 2013 verwijderd.

Sindsdien maakt EPDM grap na grap.

Bij het valideren van een onderdeel wordt EPDM verondersteld PDF en STEP voor mij te genereren, afhankelijk van het bronbestand.

Sinds de verwijdering van SW 2013 genereert het echter niets meer en geeft het me een foutmelding dat het SW niet kan vinden.

Ook heb ik gemerkt dat wanneer ik via de functie "Gebruikt in" van EPDM naar een onderdeel zoek, er een venster wordt geopend, en wanneer ik met de rechtermuisknop klik om te openen, er niets gebeurt.

Evenzo, als ik onder Windows Verkenner in mijn kofferbak ben, werkt de visualisatie niet meer. EPDM genereert een Edrawing-bestand, maar weet niet waarmee het moet worden geopend.

Ik ben een EPDM-knikker, maar ik denk dat het allemaal voortkomt uit een fout in de weg.

Als een of meer pro's me zouden kunnen helpen...

Bedankt!

Hallo

Ik denk dat een prosteriori deïnstallatie niet wordt aanbevolen: het kan de benodigde bestanden verwijderen.

Het beste zou zijn om de 2014 te verwijderen en vervolgens opnieuw te baseren...

2 likes

Hallo

Eens met Lucas, we moeten helemaal opnieuw beginnen!!

@+

2 likes

Ok, aan de andere kant weet ik niet hoe EPDM werkt. Maakt EPDM bij het installeren van SW automatisch een "koppeling" met SW?

Kortom, ik verwijder, installeer opnieuw en alles zou weer moeten werken?

EPDM is een add-in die geactiveerd moet worden vanuit SolidWorks (in Add-in Tools) zoals bijvoorbeeld Simulation.

Persoonlijk, toen we een versie van SolidWorks aan het ontwikkelen waren, evolueerden we ook de versie van EPDM.
@Jose, wat is jouw versie van EPDM?

Uit mijn hoofd accepteert uw versie van EPDM een oudere versie (of 2 denk ik) van SolidWorks.

maar een hogere versie van SolidWorks weet ik niet.

Voorbeeld: als u een EPDM 2012 heeft, kunt u een versie van SW 2012/sw2011 hebben

1 like

We werden dus geconfronteerd met dit probleem en volgens Axemble is het eerder het tegenovergestelde. In principe accepteert EPDM 2 versies HOGER dan de EPDM-versie.

We zijn in 2013 op EPDM, dus in theorie zou het moeten accepteren tot SW 2015.

Daarna was ik al in SW 2014 vóór de toevallige installatie van SW 2013 en alles werkte, ik denk niet dat het daar vandaan komt. Aan de andere kant kan het feit dat u SW2013 hebt geïnstalleerd de standaardversie van SW hebben gewijzigd in 2013 en sinds de verwijdering is EPDM dus verloren gegaan.

Ik weet het niet, maar ik ben bezig met het verwijderen van SW2014 om opnieuw netjes te installeren.

Mijn geheugen liet me toen in de steek!! het is aps 2 lagere versies, maar superieur: je moet Axemble vertrouwen en niet wat ik net zei!!!.

Als je toegang hebt tot de EPDM-beheerder, kun je de test doen om de automatisering van je PDF en STEP naar een ander werkstation te deporteren (dat natuurlijk SW heeft).... als het u kan helpen tijdens het wachten om het probleem op uw werkstation te vinden.

Herinstallatie voltooid en... alles werkt!!

Heel erg bedankt:)

1 like