Enkele maanden geleden heb ik een veer gemaakt met verschillende lengtes en Ø. Ik had de onderdelenfamilie gebruikt om dit te doen. Tot die tijd werkte het goed... En toen ik een config wilde toevoegen. : Onderdeel familie bewerken. Ik vul al mijn gegevens in........ En boooommmmmmmmm niets werkt meer, het lijkt alsof er geen verbinding meer is.
Maar kijk volledig naar het volgende onderwerp (tegen het einde), want er moeten blijkbaar enkele voorzorgsmaatregelen in acht worden genomen. https://www.lynkoa.com/forum/import-export-formats-neutres/reconstruction-nouvelle-configuration
Je hebt geen macro nodig om te doen wat Zozo_mp zegt, sinds enige tijd biedt SW een ingebouwde basisfunctie waarmee je alles (of een selectie) opnieuw kunt opbouwen.
Aan de andere kant lijkt dat niet de vraag te zijn die gesteld wordt.
Om te zien of de artikelfamilie iets "zegt", moet u het deel in SW openen, met de rechtermuisknop op "Functie bewerken" op de onderdeelfamilie klikken, het 3e vinkje in opties activeren en valideren.
Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de deelfamilie "Kamerfamilie bewerken" (geïmpliceerd in een kantoorvenster dat in SW is geïntegreerd) en verlaat vervolgens de kamerfamilie, op dat moment zou er een pop-upbericht moeten verschijnen (en weergegeven blijven als n nergens op klikt) dat het probleem in de tabel aangeeft.
Ons moet worden verteld of er zo'n bericht is, en wat zegt het??
Voor het 3e vinkje is het goed dat het aangevinkt is, maar je moet het wel kunnen lezen:
Ter informatie, als u een Excel-onderdeelfamilie extern opent naar SW, verschijnt de pop-up wanneer u de familie op fouten verlaat slechts een tiende van een seconde ...
Als u het opent in geïntegreerd met SW, blijft de pop-up weergegeven en is deze gemakkelijker te lezen.