Solidworks Office Pack koppelen

Hallo

Ik heb een probleem op een nieuwe pc, hoewel ik solidworks en office heb geïnstalleerd, wil de slimme bom de Excel-export niet doen (terwijl de TXT-export werkt), en bovendien kreeg ik bij het klikken op een rapportfunctie een bericht dat Office niet was geïnstalleerd.

Hoe kunnen we de office / solidworks link controleren of terugplaatsen?

Ter info: ik heb al een reparatie gedaan zonder succes, en ik heb win10 / sw2016 / office 2010.

Bedankt

Hallo 

Welke versie van Office heb je? 32 of 64 bits?

SW houdt alleen van de 32-bits versie van Office, tenzij ik me vergis.

Fijne dag.

3 likes

Geprobeerd om het Office Pack opnieuw te installeren, want als het vooraf was geïnstalleerd, ontbreekt het waarschijnlijk aan declaraties waardoor Solidworks het niet kan vinden

3 likes

Ik heb net gecontroleerd dat het een 32bits-versie is en dat het niet vooraf is geïnstalleerd, aan de andere kant is het vóór solidworks geïnstalleerd.

Voor de herinstallatie past het niet zo veel, ik doe het aan het einde van de week als ik geen betere heb.

Hallo, ik had een keer te horen gekregen dat de volgende die voor wat is geïnstalleerd, er een puinhoop van kon maken omdat er geen links werden gemaakt. 

Maar sorry, ik weet niet meer in welke volgorde ik het moest doen....

1 like

PC vervangen dus geen probleem meer, maar geen idee wat er op de oude is gebeurd.