Licentie voor studenten

Hallo, ik heb een BTS CPI in werkstudie verwelkomd waarvoor daarom een studentenlicentie nodig is voor Solidworks 3D en Electrical, kunt u mij informeren over de procedure die ik moet volgen? 

Ik kijk uit naar uw terugkeer

Houd er rekening mee dat de studentenlicentie alleen is gemaakt voor academisch gebruik. Alleen een school heeft de codes of kan deze codes verstrekken voor schoolgebruik.

In het bedrijfsleven moet u een normale licentie gebruiken.

Daarnaast ondergaan alle onderdelen of samenstellingen die onder studentenlicenties zijn gemaakt een watermerk dat onmogelijk te gebruiken is zonder een verzoek aan Solidworks.

En  dit watermerk verschijnt op elke opname die een stuk bevat dat onder deze licentie is gemaakt. Dit kan erg vervelend worden voor een bedrijf.

Zie dit onderwerp voor meer informatie:

https://www.lynkoa.com/en/forum/import-export-formats-neutres/estil-possible-de-supprimer-l%E2%80%99appellation-%C3%A9tudiante-sur-un-plan-?page=0#answer-686174

3 likes

Hallo

In ieder geval moet u dichter bij uw gebruikelijke SW-verkoper komen, zij kunnen tijdelijke licenties / huur voor een paar maanden hebben, wat goedkoper zou zijn dan de volledige aankoop.

Vriendelijke groeten

3 likes