Solidworks Drijvende Licentie

Hallo, de methode-afdeling heeft 5 speciale licenties voor CAD-werkstations. De ontwerpafdeling werkt aan Catia V5 en V4. We komen problemen tegen tijdens conversies, wat al mijn eerste probleem is, maar ik zal dit punt buiten plaatsen. Mijn vraag is dat ik graag de werkstations zou willen overschakelen naar zwevende licenties om installaties op de BE-werkstations te doen. De vraag is hoe nu verder, ik ken solidworks niet zo goed. Heeft dit een meerprijs. Bedankt voor je hulp

Als uw licenties momenteel vaste licenties zijn, is het heel goed mogelijk om ze door te geven aan een drijvende licentiebeheerder, aan de andere kant is er wel degelijk een meerprijs.

Om deze reden raad ik u aan om contact op te nemen met uw Solidworks-wederverkoper

2 likes

Hallo

Wees voorzichtig met het beheer van drijvende licenties....

Een onderstation dat niet op het netwerk is aangesloten, moet elke 3 maanden verbinding maken om een licentie over te nemen...

Een onderstation dat niet op het netwerk is aangesloten, kan geen licentie nemen....

Het is misschien "gek", maar deze beperkingen kunnen grote logistieke problemen opleveren.

Vriendschappen

Hallo

Met zwevende licenties kun je aan solidworks werken, zelfs als je dat niet bent

Niet verbonden met de netwerken, hiervoor moet je een tijdelijke licentie importeren in de License Manager.

Ter info: de licentievingerafdruk (om buiten het netwerk te werken) is standaard beperkt tot een duur van 30 dagen

2 likes