Solidworks 2015 SP0.0 & SP4.0 licentie stopgezet -> SP5.0 upgrade?

Hallo allemaal!

Het zit allemaal in de titel, kan een Sld2015-licentie die het onderhoud bij SP0.0 en SP4.0 stopte, migreren naar SP5.0 van hetzelfde jaar?

Bedankt

1 like

Hallo

Het lijkt mij dat het wettelijk niet mogelijk is, tenzij je de sp5 koopt of met je dealer kijkt of hij iets kan doen...

het kan ingewikkeld zijn (zelfs voor iemand die in onderhoud is) aangezien SW alleen de laatste 3 versies onderhoudt (dus op dit moment 2016-17-18).
Trouwens, degenen die in 2016 zijn, schieten op en laden de bestanden van de SP5...

1 like

Officieel hebben we 2 licenties Sld2015 SP0.0 en SP4.0 onderhoud gestopt aan het begin van het jaar van genade 2015, wonder boven wonder door de grootste kans, heb ik in mijn bezit de nieuwste versie 2015 SP5.0 die me trouwens interesseert omdat het compatibel is met Windows 10.

Mijn vraag is: aangezien ik in Sld2015 ben, kan ik de nieuwste Sld2015 SP5.0-update gebruiken zonder dat mijn c******s worden opgelicht door Dassault (de tank)? :)

Normaal gesproken is het niet legaal, want je had het onderhoud tot aan de sp4 en je installeert de sp5, je loopt het risico uitgelijnd te raken als Dassault het opmerkt ...

1 like

Onderhoud tot SP4.0 of simpelweg de licentie gestopt bij de Solidworks 2015 versie?

Onderhoud tot sp4!

1 like

Ja, maar het probleem met AC Cobra 427 is dat onze licenties eindigden op 01/2015 en 02/2015... zodat ik kan migreren naar SP5.0. Nee?

Vraag het aan uw dealer, hij zal het u vertellen.

Nou nee, hij vertelt me dat ik mezelf moet updaten en het volledige bedrag van de achterstallige alimentatie die we moesten nemen moet betalen.