Hallo
Ik heb eerst mijn eigendomsformulier gemaakt , daarna heb ik mijn plan gemaakt. Ik heb alle links $PRPSHEET ingevoegd en er is er maar één die niet werkt.
Heeft iemand een idee of heeft hetzelfde probleem?
Hallo
Ik heb eerst mijn eigendomsformulier gemaakt , daarna heb ik mijn plan gemaakt. Ik heb alle links $PRPSHEET ingevoegd en er is er maar één die niet werkt.
Heeft iemand een idee of heeft hetzelfde probleem?
Hallo
Zorg er om te beginnen voor dat de eigenschap bestaat op het niveau van uw 3D (Bestand/Eigenschappen) en dat er een waarde is ingevoerd (bestand of configuratie).
Welke link werkt niet?
Hallo
Is de syntaxis (let op het hoofdlettergebruik) correct op alle eigenschappen?
Ja, ze zijn allemaal hetzelfde. Als ik bijvoorbeeld "tekstvak 14" zet in plaats van "lijst12" werkt het.
Er moet een sjabloontabel worden ingevoegd (nomenclatuurstijl). Wetende dat het ook nodig zal zijn, als ik het me goed herinner, dat uw 3D-onderdeel in gelaste constructiemodus wordt gemaakt.
Kunt u uw sjabloon en uw eigendomsformulier bijvoegen?
Waar komt de eigenschap "lijst 12" vandaan?
Kunt u een van uw documenten niet bij uw formulier voegen zodat we een test kunnen doen?
Maak een take-home comp en voeg de vastgoedvragenlijst toe
Hallo
Om het nummer van een deel op te halen, gebruik ik deze syntaxis $PRP in plaats van $PRPSHEET.
Probeer het en vertel het me nog eens.
Ik heb een nieuwe module in mijn formulier gemaakt en de oude verwijderd door deze identiek te noemen, het werkte.