Hoi allemaal
Ik merkte enige tijd geleden dat de verbanden tussen mijn stukken en hun Europarlementariër maar in één richting bestonden. als ik op de MEP ben, bestaat de link met de kamer (en gelukkig trouwens) maar als ik op de kamer ben (waarvoor een MEP bestaat), als ik op "open tekening" klik, ben ik gedwongen om de MEP handmatig te gaan zoeken.
Weet iemand de methode om dit "probleem" op te lossen?
Bij voorbaat dank,
Jérémy
Hallo
Staan uw 3D en plannen in dezelfde map?
Heeft u configuraties?
Moge de kracht met je zijn.
3 likes
Ik zou zeggen zoals Obi Wan. De Europarlementariër is waarschijnlijk geregistreerd onder een ander pad dan dat van het gekoppelde deel.
2 likes
In mijn huidige geval, ja, mijn plannen en mijn 3D staan in dezelfde map.
En nee, ik heb geen configuratie.
En een van de gevolgen van dit gebrek aan link tussen de 3D en zijn plan is dat wanneer ik een archief (inpakken en gaan) van een vergadering maak, ik geen enkel plan heb dat opslaat (zelfs niet als ik op MEP klik in de inpak-en-weg-opties).
Bedankt voor je hulp!
Hallo
Ik gebruik een sneltoets, als je je kamer open hebt staan; Zorg ervoor dat het er zo uitziet en naast "Maak een tekening uit de kamer" zou er een snelkoppeling met Ctrl moeten zijn-.. en je doet dat, en als dan het venster opengaat om te zeggen dat er een tekening bestaat, druk je op enter en je MEP zal openen...
1 like
Geen snelkoppeling op mijn versie (2018) die overeenkomt met "maak een tekening vanuit de kamer". Op de computer van een collega heeft het Ctrl+D, maar het werkt niet thuis.
Als je min of meer dezelfde instellingen hebt, sla die van hen dan op en laad ze thuis op.
1 like
Hallo
Het lijkt mij dat de functie "open tekening" van de kamer alleen werkt als de tekening bestaat EN dezelfde naam heeft als de kamer.
Daarnaast kan het heel goed op een andere locatie staan dan de kamer.
Jean-François
1 like
Hallo
+1 voor Jean-François BOURGINE, voor de opening van het plan vanuit het 3D-model lijkt het mij ook dat het plan dezelfde naam moet hebben als het 3D-model, wat niet nodig is in de andere richting, het deel maakt deel uit van de constructieboom van het plan en het palet van aanzichten (pad van de 3D hard opgeslagen in het planbestand dat niet mag worden Omgekeerd is dit niet het geval).

Vriendelijke groeten
1 like
Hallo
Dank u allen voor uw antwoorden. Na een test lijkt het erop dat u een MEP moet hebben van hetzelfde nummer als het bijbehorende CAD-bestand. Zodat ik zou weten wat ik moet doen in mijn volgende ontwerpen.
Nogmaals bedankt,
Jérémy
Ik bevestig hetzelfde pad EN dezelfde naam.
Hoe kon de software de naam van de tekening weten? tenzij u een bijzonder lang proces uitvoert, zoals wanneer u Solidworks Explorer gebruikt.