Ik gebruik een "index"-eigenschap van mijn 3D-bestand die ik koppel aan een cel in onze cartridges, zodat mijn vliegtuigrevisie-index is gekoppeld aan mijn 3D-bestandsrevisie-index. Dit stelt me in staat om nomenclaturen te hebben met up-to-date indices.
Het probleem is dat ik, om een geschiedenis van revisieevoluties bij te houden, ook een revisietabel gebruik in het 2D-plan, en vandaag de dag is er niets dat mijn revisietabel koppelt aan mijn index van mijn 3D-bestand.
Dus mijn vraag is, is het mogelijk om een revisietabel te hebben of wanneer ik een revisie toevoeg, in plaats van de index te verhogen, zoeken we naar de "index van het 3D-bestand met betrekking tot de tekening?
Ik heb een paar klanten die de volgende methode hebben: - creatie van een reeks persoonlijke eigenschappen in de 3D (voor elke index: index, datum, wijziging, enz.); - nog steeds in de 3D, is er een "huidige index" prop - De basiskaart toont de gemaakte rekwisieten.
Je begrijpt snel de beperkingen van het systeem: de geschiedenis is beperkt tot het aantal voorbereide revisies (of je moet telkens sleutelen aan de 3d en het basisplan). Je moet nadenken over het wijzigen van de huidige indexprop (het is misschien mogelijk om iets te doen op het niveau van de vergelijkingen zodat het de maximale waarde van de gevulde indices neemt).