Assemblageorder koppelen aan EPDM-stuklijstorder

Hoi allemaal

Weet u of het mogelijk is om de EPDM-stuklijst dezelfde sorteervolgorde te geven als in de solidworks-assemblageboom?

Ik kan niet vinden hoe ik de 2 moet koppelen, noch hoe ik een potentiële variabele uit solidworks kan halen om deze in de epdm-nomenclatuur te integreren en vervolgens op deze variabele te sorteren.

Als iemand een idee heeft, ben ik er helemaal voor! 

Het doel van de aanpak is om via de gateway een xml-bestand te maken volgens de volgorde van assemblage, om de stuklijst automatisch in de juiste volgorde in ons ERP te integreren.

1 like

Er is op dit moment geen manier. Er is een verzoek tot verbetering op de solidworks-site...

2 likes

Bedankt voor uw feedback, weet u of verzoeken om verbeteringen regelmatig in overweging worden genomen door Dassault?

Hallo
De regelmatig het hangt af van hoeveel tolerantie we hieraan geven :smiley:
Verzoeken voor evoluties/verbeteringen bij SW zijn gebaseerd op de toegekende score (in principe moeten anderen "stemmen" voor een ticket om zich te verwaardigen een account te nemen).
Zelfs als er rekening mee wordt gehouden, moet het in het algemeen ten minste 2/3 jaar wachten voordat het wordt geïmplementeerd.
Voor sommige tools heb ik zelfs de indruk dat ze het hebben opgegeven (de PDM is er een van gezien de kleine evolutie in de afgelopen jaren of zelfs regressies op sommige aspecten)

Oké, bedankt voor je antwoord!
Het is jammer, de epdm is op zich al een zeer interessante tool met enorme mogelijkheden! :slight_smile: