Bind drop-down variabele op EPDM aan een vlak titelblok

Hallo

Ik ben bezig met het maken van een nieuw titelblok voor mijn tekeningen dat gekoppeld is aan de informatie van mijn EPDM datakaart, tot nu toe werkten al mijn links behalve het materiaal en de afwerking.

Bij nadere beschouwing zag ik dat mijn variabelen goed volgden van de kaart naar het onderdeel en het plan, behalve het materiaal en de afwerking die bij het onderdeel stopten, ik heb dezelfde functies in de tabel van de eigenschappen van het onderdeel en het plan gezet ($PRPSHEET): "... ") met dezelfde naam van de variabele die op beide moet worden opgehaald, maar alleen het materiaal en de afwerking volgen niet op het plan.

Ik vraag me af of het komt door het feit dat er twee variabelen in de vervolgkeuzelijst op het bord staan of dat er een correlatie is met de naam van de SolidWorks-variabelen voor het materiaal en de afwerking.

Uiteindelijk heb ik een aangepast eigenschappenformulier op de 3D gemaakt met alleen het materiaal, de afwerking en het gewicht dat vervolgens door de datakaart wordt gelezen.