Bijlageregel die niet wordt weergegeven

Hallo

Ik ben nieuw bij Sw en ik heb al veel problemen opgelost (van noobs :) ) dankzij Lynkoa!

Aan de andere kant loop ik vast... Ik heb een probleem met de bevestigingsregels van de ribben die niet verschijnen, maar ze verschijnen alleen als ik het vinkje uitvink in de propertymanager --> bijlageregel "gebruik documentweergave" en "hetzelfde als de stijl van de bijlageregel" aanvink

Ik dacht dat het een parameter is in "Opties", maar in de lift "Bijlagelijn" kan ik niets selecteren (het is wit terwijl de lift wordt afgewikkeld)

Dat begon dit ineens met me te doen zonder dat ik aan de opties ging sleutelen.

Ik denk dat het iets voor mijn neus moet zijn, maar nu zie ik het niet:)

Bedankt voor je antwoorden;)

Zie deze pagina

http://help.solidworks.com/2013/French/SolidWorks/sldworks/HIDD_DVE_DIMENSION_LEADERS.htm

Hallo 

Kunt u een of twee afbeeldingen toevoegen om uw probleem beter te zien?

Heeft u geprobeerd een nieuw tekensjabloon te maken?

Hallo

Dit kan verschillende dingen zijn.

Zou je deze 3 stappen kunnen proberen:

1) Ga naar "Systeemopties" => "Kleuren" en klik op "Standaardkleuren herstellen". (je weet maar nooit, het kan een invloedrijke parameter zijn, zie p1 van de PJ)

2) ga naar "Systeemopties" => tabblad "Documenteigenschappen" => Wrapping Standard en zet de ISO-standaard in de General Wrapping Standard. Als u uw documenteigenschappen had aangepast, wordt alles teruggezet naar de standaardinstellingen.

Controleer bij "afmetingen => lineair of je lijnstijl goed is.

3) klik op een van uw dimensies die geen bijlageregel heeft en controleer in het tabblad "Property" = > Bijlageregels nogmaals of  bij "Bijlageregelstijl/afmeting" het vakje "Documentweergave gebruiken" is aangevinkt.

Als niets echt helpt, doe je een klein herstel van de systeemopties. Dit keert terug naar de fabrieksinstelling.

Fijne dag.

ligne_dattache.pdf