Zijlijn met uitvinder

Hallo

Ik ben op zoek naar een dimensie die een maatlijn zou hebben met een dubbele lijn.

Heeft iemand een idee om het resultaat in de afbeelding te krijgen met een dimensie en niet met een schetssymbool.

Bij voorbaat dank

doublefleche.png

Hoi @ FXJ

Zie deze link:

http://www.aplicit.com/blog/trucs-et-astuces/personnaliser-des-types-de-ligne-autocad/

@+ ;-)

Hallo

Bedankt gt22 Maar:

Ik heb geprobeerd een .lin-bestand te maken dat ik in Autocad heb getest, maar de enige oplossing die ik heb gevonden om een dubbele regel te hebben, is door een "_"-teken te stapelen met een lijn of om uit te lijnen = tekens.

Het lijkt erop dat regeltypen met tekens niet overgaan naar de uitvinder.

FXJ

1 like

Hoi @ FXJ

ondanks al het onderzoek heb ik je niet veel te bieden

Zie deze link

http://imaginez-infos.blogspot.fr/

Ik weet niet zeker of je je sidecut kunt verdubbelen ;-)

@+ ;-)

Hallo

Hetzelfde geldt voor mij, ondanks mijn onderzoek is het me niet gelukt om deze lijn te maken.

Het lukt me om nieuwe regels toe te voegen in het bestand acadiso.lin

voor deze regel moet deze echter worden gekoppeld aan het LTYPESHP-bestand. SHX. die symboolachtige lijnen verwerkt, zoals zigzaglijnen, lijnen met cirkels, enz ...

En dan blokkeer ik.

Ik blijf zoeken, het kan praktisch zijn

Vriendelijke groeten

Franck 

1 like

Hoi allemaal

Ik denk dat ik erin geslaagd ben om het type "dubbele" lijn te creëren dat ik wilde, evenals de scorestijl die daarbij hoort.

Het is niet perfect, maar het werkt.

Aan de andere kant zijn er imperatieven (zie het bijgevoegde bestand).

Als bonus heb ik zelfs het "drievoudige" lijntype gemaakt met zijn beoordelingsstijl :o)

Laat me weten wat je ervan vindt?

A+

lignedouble.zip

Hallo

Ik ben onder de indruk van je vasthoudendheid. Dank u allen.

Zoals ik heb uitgelegd, kan ik een type dubbele lijn maken dat in AutoCAD kan worden gebruikt, maar dit type wordt niet herkend in inventor.

Hier is de schermafbeelding bij het laden van het .lin-bestand in inventor

typeligne.jpg

Hallo

Ik begrijp dat Inventor alleen eenvoudige regeltypes accepteert (geen "vorm" en misschien zelfs geen tekst).

Helaas kan ik de link niet meer vinden en bovendien was het in het Engels.

A+