bart
1
Hoi allemaal.
En ja, een kwestie van plaatwerk.... ^^ Sisi kan het
Ik heb een gevouwen stuk gemaakt met behulp van de "Transition Fold" -functie, tot nu toe niets bijzonders.
Aan de andere kant kan ik mijn vouwlijnen niet krijgen.
Toch zijn mijn vlakken evenwijdig en hebben de profielen evenveel lijnen en rondingen.
Kun je me helpen? =)
caniveau.sldprt
1 like
mooky
2
hallo =)
kun je een afbeelding plaatsen zodat ik de vorm reproduceer, want ik ben op solidworks 2014 en ik kan je deel niet openen ^^'
1 like
mooky
6
Voor de productiemethode heeft u gekozen voor "gebroken" of "gevormd"??
1 like
bart
7
Ik ga door een overgangsplooi
Ik kon niet kiezen ^^
transition.jpg
bart
8
Door de functie opnieuw op te starten als ik voor gebroken kies, gaat de functie in fout
mooky
9
Hetzelfde voor mij, ik denk dat het de 3.7 radius is die het probleem is voor het vouwen.
Voor "gevormd" is er geen buiglijn omdat (naar mijn mening) Solidworks er rekening mee houdt alsof het onderdeel op een reeds bestaande vorm "drukt"
bart
10
Ja, dat is wat ik concludeerde. Maar waarom kan ik de kapotte functie niet uitvoeren...
Het is een functie die ik vrij vaak gebruik, ik heb dit probleem nog nooit gehad... :/
mooky
11
Voor mij is het onderdeel te gedraaid om door solidworks (en misschien door een buigmachine) te worden gebogen.
Ik probeer een oplossing te vinden, maar ik beloof je niets =S
als je voor mij vindt, laat het me weten =)
1 like
bart
12
Het punt is dat ik het fysieke stuk in mijn handen heb.
Dus het stuk is te doen, ik denk niet dat het te verdraaid is.
Als ik bijvoorbeeld conische stammen maak, is de rank veel belangrijker.
Ik denk aan mijn kant;) Dank u in ieder geval
g
13
(Sorry dat ik het heb gepost en toen zag ik dat ik off-topic was, en ik kan mijn reactie niet verwijderen...)
1 like
gt22
14
vraag
Jouw stuk maak je van plaatstaal?
Bij alle hassards is het niet omdat je stuk in de cue van het biljart staat
Ik heb geprobeerd er volume van te maken en er plaatwerk van te maken, hij is het er ook niet mee eens
Het is waar dat ik me op de profielen heb gericht, ook al zijn de profielen
1 like
bart
15
Ja, als het stuk aan het einde van een biljarttafel staat.
Zie afbeelding;
Maar hé, dat is wat je kunt doen, toch?
esquisse.jpg
mooky
16
Persoonlijk heb ik mijn twijfels over de fesabiliter door "standaard" vouwmachine
Hallo allemaal,
Ik heb geen Solidworks bij de hand, ik kijk rond 14 uur als ik achter mijn pc zit...
1 like
bart
18
Een van mijn collega's heeft het net gedaan.
Het ligt in mijn handen.
En ik word gevraagd om het opnieuw te ontwerpen...
Dus ik vertelde hen dat het niet haalbaar was, onvermijdelijk, ze lachten me uit:D
1 like
mooky
19
welke dikte maak je het??