gt22
27 januari 2017 om 11:47
21
goed @ Bart
Ik denk dat ik je probleem heb opgelost
Je moet door geschetste vouwen gaan
Ik heb net een test gedaan
zie bijgevoegd bestand, de kansen zijn niet goed, maar de aanpak is tenminste, dat is wat ik begrijp
Je zult je stuk langer moeten maken om het daarna te knippen
U zult dus de afmetingen van uw profielen op de gewenste afstand moeten vinden
en schets elke vouw één voor één op het juiste vlak en geef het elke keer de juiste buighoek
zie bijgevoegd bestand SW 2012
@+
piece_bart_profil_queue_de_billard.sldprt
1 like
bart
27 januari 2017 om 13:26
22
Ik heb het gevonden..... Opvouwen is onmogelijk omdat de buighoek varieert afhankelijk van de lengte.
Ik belde de klant, hij had een fout gemaakt op een heuvel.
Alles is weer normaal, het was eigenlijk heel eenvoudig ... :/
Sorry voor het verspillen van je tijd!! =)
1 like
mooky
27 januari 2017 om 13:31
23
ah...^^
Het was me gelukt om dit te doen na het eten van ^^
In ieder geval bedankt voor het beste antwoord =)
bart.sldprt
1 like
Ok, nu heb ik er net mijn hoofd aan gebroken. In feite, zoals het daar was, had je maar 2 vouwen in de overgangsvouwfunctie, terwijl je stuk er in werkelijkheid 4 bevat. Wat hij niet begrijpt, is het verschil in hoek van de ene naar de andere kant, maar hij accepteerde wanneer hij het moest uitvouwen. om de vouwlijnen te krijgen, deed ik materiaalverwijdering in de radii om hun midden te hebben en vanaf daar zou je de vouwribben hebben gehad...
1 like
bart
27 januari 2017 om 13:42
26
Ac cobra, ik deed hetzelfde, toen zei ik tegen mezelf "hé, als ik de klant belde om er zeker van te zijn dat hij vouwde"....
Hij had een heuvel veranderd zonder de hoek te veranderen...
Verspilling van tijd voor niets, maar ik ken tenminste de limiet van deze functie =)
Mooky, ja dat is precies wat hij wilde. Hij zou het me hebben verteld, het zou al lang geleden zijn gedaan =)
Dank u allen in ieder geval;)
resultat.jpg
3 likes
Ach, het is meteen beter zo!! ;-)
2 likes
bart
27 januari 2017 om 14:13
28
Ik zou proberen een beetje meer na te denken voordat ik vragen op twee bullets gooi:D ^^
3 likes