Schets lijnen in vet en andere in duidelijke. Waarvoor?

Ik heb een 2D-schets getekend en ik heb een aantal lijnen die in vet zwart en sommige in lichtzwart verschijnen. Als ik bouw met Mechanisch Gelast, heb ik wat problemen met het afstellen van onderdelen. Zou dit aanvankelijke probleem van lijnkleurverschillen niet de oorzaak zijn van mijn problemen met het afstellen van onderdelen?

U vindt de relevante bestanden in bijlage

Alvast bedankt voor uw aide.et advies

Met vriendelijke groet

JeanPhi

sa16042_-_kammen_-_charpente_ind_0_esquisse.sldprt

Hallo

In feite is het niets anders dan een kleine grafische bug. Ik heb het soms ook, maar het verandert niets aan de functionaliteit van de schets en ik kan het niet uitleggen....

1 like

Goedenavond

Alleen de lijndikte is standaard anders.

Om alle lijnen met dezelfde dikte te plaatsen, gaat u in het menu, na het selecteren van alle lijnen, naar "Lijnformaat" en vervolgens naar "Lijndikte" en  voert u de gewenste dikte in; Alle lijnen zijn dan identiek.

2 likes

Dank u voor uw antwoorden

Tot gauw

Dac.

Bedankt voor het stemmen op het beste antwoord

; °)

Ik weet het niet, het overkomt mij ook wel eens en toch verander ik niets aan de parameters van de lijnen en ik denk dat het voor jou hetzelfde moet zijn. .

1 like

Ik geloof dat de vetgedrukte lijnen die van een gesloten profiel of een lus zijn, terwijl de lijnen aan het einde geen deel uitmaken van een lus.

3 likes

Hallo

Ik ben misschien off-topic, maar zou het niet meer te maken hebben met gesloten schetsen op verschillende plaatsen?

In elke theorie, als er twee elementen zijn die "overtollige" gesloten contouren creëren, geeft SW ze aan in een dunne lijn in plaats van dik.

Of ook wanneer er naast gesloten profielen ook lijnen zijn.

4 likes