Hallo
Ik vraag me af, is er een volledig overzicht van alle variabelen die aangepaste eigenschappen kunnen worden genoemd?
Voorbeeld:
- SW-Auteur (Auteur)
- SW-Totaal Bladen
- $PRPSHEET:{KLANT}
Enz....
Bij voorbaat dank. =)
Hallo
Ik vraag me af, is er een volledig overzicht van alle variabelen die aangepaste eigenschappen kunnen worden genoemd?
Voorbeeld:
- SW-Auteur (Auteur)
- SW-Totaal Bladen
- $PRPSHEET:{KLANT}
Enz....
Bij voorbaat dank. =)
Hallo
Het lijkt mij dat je met "$PRPSHEET:" zoveel persoonlijkheidseigenschappen kunt creëren als je wilt.
Van mijn kant, afhankelijk van de klant die ik voor me heb, moet ik elke keer verschillende cartridges maken en bepaalde eigenschappen toevoegen (het bestand, het contractnummer, enz ...) naast het nummer van het plan, de klant ...
Jenny
Ik heb het natuurlijk over de gekoppelde eigenschappen die in Soliworks bestaan.
Zoals massa-eigendom, datum enz...
Ja Bekijk SolidWorks Help
Zoek het onderwerp "Notities koppelen aan documenteigenschappen"
Notities koppelen aan documenteigenschappen
Als u automatisch informatie in een tekening wilt invoegen, kunt u de tekst van de notitie in de tekening of basiskaart van de tekening koppelen aan documenteigenschappen. Zie Link naar eigenschap voor stappen om een link aan een notitie toe te voegen.
Alle SolidWorks-documenten hebben de eigenschappen die door het systeem zijn gedefinieerd, waaronder de volgende:
Naam van de woning
Waarde
Het veld SW-AuthorAuthor in het dialoogvenster Informatieoverzicht
Het veld SW-CommentsComments in het dialoogvenster Informatieoverzicht
SW-Configuration Name De naam van de configuratie in de ConfigurationManager van een onderdeel of assemblage
SW-Aanmaakdatum *Aanmaakveld in het dialoogvenster Informatieoverzicht
SW-Bestandsnaam, documentnaam, geen extensie
SW-Folder Name: Documentenmap met een backslash aan het einde
Het veld SW-KeywordsKeywords in het dialoogvenster Informatieoverzicht
SW-Laatste record per veld Laatste record door in het dialoogvenster Informatieoverzicht
SW-Last Record Date *Het veld Laatste record in het dialoogvenster Informatieoverzicht
SW-Long Date *huidige datum in lang formaat
SW-Short Date *huidige datum in kort formaat
Het veld SW-Onderwerp in het dialoogvenster Informatieoverzicht
SW-Title Title Veld in het dialoogvenster Informatieoverzicht
Eigenschappen die datumnotaties bevatten, zijn afhankelijk van de taal en regio. Zie de instellingen van het Configuratiescherm op uw computer voor meer informatie.
Bovendien hebben tekeningen de door het systeem gedefinieerde eigenschappen die hieronder worden weergegeven:
SW-Current Sheet Actief Sheet Nummer
SW-Basemap Grootte Actieve Basemap Grootte
SW-Sheet Naam Actieve Sheet Naam
SW-Sheet schaalschaal van actieve plaat
SW-Baseplane Grootte Lay-out Basiskaart Grootte
SW-Totaal aantal vellen Totaal aantal vellen in actief tekendocument
Naam SW-weergave: Naam actieve tekeningaanzicht
SW-Schaal van de schaalaanzicht van de actieve tekeningaanzicht
Hallo
Het onderwerp is hier al besproken:
http://www.lynkoa.com/forum/3d/liste-des-attributs
Het lijkt mij dat het onderwerp al is besproken op Lynkoa, ik zal ernaar zoeken
EDIT: Lucas heeft al gevonden ^^
Destijds vond ik dezelfde lijst die @jfaradon biedt:
http://help.solidworks.com/2010/french/solidworks/sldworks/legacyhelp/sldworks/drawings/linking_notes_to_document_properties.htm
En twee kleine lijstjes daarnaast:
http://www.lynkoa.com/sites/default/files/questions/answer/17/01/2014/properties.txt
http://www.lynkoa.com/sites/default/files/questions/answer/17/01/2014/sw-properties.jpg
Bedankt voor deze lijst, het zal me enorm helpen.
Aan de andere kant, als ik mijn basiskaart bewerk om een eigenschap in te voegen, werkt het niet...
Ik zal het vast verkeerd doen:
- Ik bewerk mijn basiskaart
- Ik voeg een annotatie toe
- Ik bewerk het
- Ik klik op "link naar woning"
- Ik selecteer "document in behandeling"
- Vervolgens kies ik een woning uit de lijst.
- Ik klik op "OK"
- En daar wordt niets weergegeven in het annotatievak.
Waar zit mijn fout?
U moet het bewerken van de basiskaart verlaten om terug te keren naar het bewerken van het blad.
Dan zou een CTRL Q de eigenschappen moeten oproepen.
Hallo
In een tekening kunt u annotaties koppelen aan de eigenschappen die zijn gedefinieerd in het tekendocument "Document in uitvoering" (vervolgkeuzelijst -> $PRP)) of eigenschappen ophalen die zijn gedefinieerd in het 3D-onderdeel of merk "Model in de opgegeven weergave..." " In dit geval moet u kiezen uit de vervolgkeuzelijst met de eigenschappen van het document waarnaar wordt verwezen ($PRPSHEET).
Vriendelijke groeten