Ik heb eerder een nomenclatuur gemaakt met de lijst in tabbladen, daarom geeft het me alleen de volledige subassemblages, en niet hun details (alle gesneden onderdelen bijvoorbeeld)
Ik vond het zelf bij toeval, het was alleen dat je stuk voor stuk een stuklijst moet maken om een nauwkeurige lijst te hebben van de onderdelen die daarna voor de lassen moeten worden gesneden.
Zou je een samenstelling kunnen maken om mee naar huis te nemen, inclusief kamer en MEP. Ik zou graag willen begrijpen wat u precies hebt gedaan.
U had lichamen gegroepeerd in een gelaste subassemblage? Zo ja, de volgende keer, post het juiste bestand:)
Vriendelijke groeten.
Ja, ik heb een subassemblage gemaakt in een assembly en het is in gelaste constructie.
Het bestand dat ik je heb bijgevoegd, je opent het, je maakt er een MEP van en je voegt een lijst toe van de gelaste onderdelen, en je zult zien dat de lijst leeg is.
Het is omdat ik het probeerde dat ik je dit antwoord gaf:)
Thuis, wanneer u uw onderdeel opent, is de lijst met gelaste onderdelen niet up-to-date, als ik de MEP doe zonder deze bij te werken, heb ik inderdaad niets in de nomenclatuur van gelaste onderdelen, wat normaal is.
Als ik het model bijwerk, wordt het lid van het Europees Parlement bijgewerkt en als bij toverslag heb ik mijn nomenclatuur.
Als ik de groeperingen in gelaste subassemblages had gehad, had ik u kunnen vertellen dat SW alleen rekening houdt met de elementen van het eerste niveau.
Kijk naar de schermafbeelding die ik heb bijgevoegd, je ziet wat er wordt weergegeven zodra ik je bestand open:)