Bedankt dbz, ik heb het bestand gevonden waar je het over hebt, ik zal kijken of het het is,
Anders is het punt van mijn vraag dat deze eigenschappen in de array niet kunnen worden gewijzigd, we kunnen er meer toevoegen maar niet wijzigen en dus een array met een bepaald aantal eigenschappen.
Bijvoorbeeld, voor "Lengte" gebruikt mijn client de variabele "Lengte" en wanneer ik "lengte voor lengte" wijzig en de array sluit, wanneer ik deze opnieuw open, is er altijd "lengte". Dus onder "lengte" heb ik "Lengte" toegevoegd, het is de enige manier die ik heb gevonden.
Net als olivier42 heb ik niet de indruk dat we iets van deze eigenschappen kunnen bewerken.
Voor uw probleem kunt u in een tabel met gelaste onderdelenlijsten , wanneer u een eigenschap aan een kolom toewijst, de gewenste titel van de PropertyManager plaatsen. Eenmaal gewijzigd, kunt u dit type tabel opslaan "aanpassen" als u gewend bent om het te gebruiken.
Anders kunt u een eigenschap Lengte maken die doet denken aan de eigenschap Lengte van het lichaam van het onderdeel, maar deze is een beetje verdraaid.
Bedankt Remrem en Olivier42, Allereerst, Remrem, mijn probleem ligt niet op tafelniveau, mijn klant heeft zijn "cutlist" -tafel die ik in de tekening integreer, maar zijn tabel vraagt om andere gegevens dan die van SW wanneer ik een gevouwen onderdeel maak. (in de parameters van de gesoldeerde elementen) geef ik je de eigenschappen die SW geeft in pj.
en Olivier42, zoals je kunt zien, dbz toont de eigenschappen voor een gevouwen deel, (dezelfde als ik heb)
Om af te sluiten met DBZ, ja en ik doe het goed zoals je daar zegt, maar ik had graag om redenen van "reinheid" in het onderdeelbestand de juiste variabelen gehad zonder "duplicaten" te maken, alleen maar vanwege de nadruk op Materiaal in plaats van MATERIAAL, zie je, en bovendien MATERIAAL in hoofdletters wil hij het niet maken omdat hij zegt dat het al bestaat, Het zijn dat soort kleine dingen die vergif. En als ik de kolommen van de tafel van de klant aanraak is het niet cool, ik wil het graag vermijden.
Maar goed, als er geen oplossing is, probeer ik het uit te leggen aan mijn klant.
Ik twijfel niet aan je kennis, ik heb op dit forum zeer interessante vragen en antwoorden gezien over veel onderwerpen
Ik ga het proberen op een dassault systèmes forum, ik weet niet waar en als ik een positieve heb zal ik de oplossing melden.