Eigenschappen locatiesjabloon gevouwen onderdeel

Hallo

In Solidworks wordt, wanneer een gebogen onderdeel wordt gemaakt, een lijst met  eigenschappen gegenereerd,

Weet u waar dit model zich tussen de bestanden bevindt? (als het bestaat)

Ik wil dit model "formatteren" (als het mogelijk is)

Hartelijk dank

(Ik ben een beginner in het beheer van lijsten en nomenclaturen onder SW)

C:\ProgramData\SOLIDWORKS\SOLIDWORKS 2017\lang\english\lassen

1 like

Bedankt, maar... Dit is voor de gelaste onderdelen, dit "weldmentproperties.txt" bestand?

In dit bestand staan geen eigenschappen die het mij geeft voor gebogen onderdelen.

Ik heb veel gezocht maar ik kan het niet vinden :(

1 like

Hallo

Heeft u het over deze eigenschappen?

2 likes

Ja precies, deze eigenschappen zijn voor gebogen delen, maar ik kan de "bron" van deze eigenschappen niet vinden

(Ik heb daar een gevouwen stuk koffer neergezet)

piece_pliee.png
1 like

Blijkbaar worden deze eigenschappen gebruikt in weldtable-standard.sldwldtbt die zich bevindt in ...\SOLIDWORKS\lang\english.

Concreet, wat wil je doen?

2 likes

Bedankt dbz, ik heb het bestand gevonden waar je het over hebt, ik zal kijken of het het is,

Anders is het punt van mijn vraag dat deze eigenschappen in de array niet kunnen worden gewijzigd, we kunnen er meer toevoegen maar niet wijzigen en dus een array met een bepaald aantal eigenschappen.

Bijvoorbeeld, voor "Lengte" gebruikt mijn client de variabele "Lengte" en wanneer ik "lengte voor lengte" wijzig en de array sluit, wanneer ik deze opnieuw open, is er altijd "lengte". Dus onder "lengte" heb ik "Lengte" toegevoegd, het is de enige manier die ik heb gevonden.

1 like

dbz, weet je hoe je een bestand als dit "weldtable-standard.sldwldtbt" moet bewerken?

het is geen tekst en SW wil het niet openen.

Ik droog

Hallo

Dit is een tafelmodel model. Zie hier: http://my.solidworks.com/reader/forumthreads/202315/how-to-open-the-sldwldtbt-file