Właściwości szablonu lokalizacji część zagięta

Witam

W Solidworks, gdy wykonywana jest część gięta, generowana jest lista  właściwości,

Czy wiesz, gdzie wśród plików znajduje się ten model? (jeśli istnieje)

Chciałbym "sformatować" ten model (jeśli jest to możliwe)

Dziękuję serdecznie

(Jestem początkujący w zarządzaniu listami i nomenklaturami pod SW)

C:\ProgramData\SOLIDWORKS\SOLIDWORKS 2017\lang\english\weldments

1 polubienie

Dziękuję, ale... To jest dla części spawanych, ten plik "weldmentproperties.txt"?

W tym pliku nie ma żadnych właściwości, które daje mi dla części giętych.

Dużo szukałem, ale nie mogę znaleźć :(

1 polubienie

Witam

Mówisz o tych właściwościach?

2 polubienia

Tak, dokładnie, te właściwości dotyczą części giętej, ale nie mogę znaleźć "źródła" tych właściwości

(Położyłem tam złożoną skrzynkę)

piece_pliee.png
1 polubienie

Najwidoczniej te właściwości są używane w pliku weldtable-standard.sldwldtbt, który znajduje się w ...\SOLIDWORKS\lang\english.

Konkretnie, co chcesz zrobić?

2 polubienia

Dzięki dbz, znalazłem plik, o którym mówisz, sprawdzę czy to jest to,

W przeciwnym razie sedno mojego pytania polega na tym, że tych właściwości w tablicy nie można modyfikować, możemy dodać więcej, ale nie modyfikować ich, a zatem tablicę z określoną liczbą właściwości.

Na przykład dla "Length" mój klient używa zmiennej "Length" i kiedy modyfikuję "length for length" i zamykam tablicę, kiedy ponownie ją otwieram, zawsze jest "length". Więc w sekcji "długość" dodałem "Długość", to jedyny sposób, jaki znalazłem.

1 polubienie

dbz, czy wiesz, jak edytować plik taki jak ten "weldtable-standard.sldwldtbt"?

to nie jest tekst i SW nie chce go otworzyć.

Suszę

Witam

Jest to model stołowy. Zobacz tutaj: http://my.solidworks.com/reader/forumthreads/202315/how-to-open-the-sldwldtbt-file

Więcej informacji w pomocy SW: http://help.solidworks.com/2011/English/solidworks/sldworks/legacyhelp/sldworks/detailing/Table_Templates.htm