Logo Basemap / Registratie .pdf

Hallo

Ik heb een kans voor een ontplofte. Op deze achtergrond van het plan staat het logo van het bedrijf.

Wanneer ik het probeer op te slaan als een .pdf via opslaan als=> .pdf bestand, verschijnt het logo niet.

Terwijl op de achtergrond van de algemene tekeningen, ziet het er goed uit ...

Iemand een tip, of een idee waar het vandaan zou kunnen komen?

Bij voorbaat dank.

Welke versie van Solidworks gebruik je?

Is uw Adobe Suite up-to-date?

En wat zijn uw pdf-exportopties?

In welke vorm is het logo? Schets afbeelding, blok, schets?

Is het op de achtergrond of in het blad?

Persoonlijk heb ik hetzelfde probleem bij het omzetten naar DWG.....

Ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt er inderdaad op dat wanneer een frame van een planweergave het logo bedekt (van een jpeg-afbeelding of andere), het verdwijnt wanneer het wordt afgedrukt.

Als je de mogelijkheid hebt om je weergave opzij te zetten, verschijnt je logo opnieuw.

Op dit moment heb ik nog steeds niet het antwoord gevonden waarom en hoe ik dit anders kan oplossen....

1 like

Ik ben onder de 2015 versie.

Het logo heeft de vorm van een schetsafbeelding op de basiskaart.

Zoals mijn collega hierboven zegt, is het wanneer het frame van de MEP-weergave het beeld bedekt ...

Als er geen andere oplossing is, zal ik het echter proberen op een aantal "verknoeide" .step het frame is enorm in vergelijking met het uitzicht ...

1 like

Goed... Na vele pogingen ontdekte ik dat wanneer het frame van de tekeningweergave zich in een gearceerd wireframe bevindt, het logo overlapt en het wordt "opgegeten". Terwijl bij bedraad alles onberispelijk is.

Nog een bug in Solidworks 2015? Geweldig deze versie ...

3 likes

Hallo

De enige oplossing die ik heb gebruikt, is om de weergave bij te snijden met een schets die de cartridge vermijdt.

Dit voorkomt dat het formaat van de weergave wordt gewijzigd of verplaatst, wat niet altijd mogelijk is voor onze lay-out.

1 like

Ik denk niet dat het een bug is in de SW15-versie.

Het is op alle versies dat we dit probleem hebben.