Hallo
Ons logo in onze basemaps op A0 is erg korrelig, maar het oorspronkelijke logo is niet vergroot en op het scherm is het niet zo slecht.
Heeft iemand een truc om iets schoon te hebben?
Bedankt
Hallo
Ons logo in onze basemaps op A0 is erg korrelig, maar het oorspronkelijke logo is niet vergroot en op het scherm is het niet zo slecht.
Heeft iemand een truc om iets schoon te hebben?
Bedankt
Op het scherm is altijd verkeerd geweest, omdat je niet op een echte schaal bent.
Als je zo inzoomt op een deel van je kaart dat het overeenkomt met de werkelijke grootte, is de kans groot dat de pixelvorming van het logo voelbaar is.
Als dit inderdaad het enige is wat je kunt doen.... Zorg voor een logo met een hogere resolutie.
A+
Hallo
Probeer uw afbeelding in Word in te voegen.
Om het zo veel mogelijk te vergroten voordat het uithardt
en kopieer/plak het rechtstreeks op uw achtergrondplan
Dit is een techniek waarmee u zich kunt ontdoen van de kwaliteitsdaling die SW maakt wanneer u een afbeelding rechtstreeks invoegt.
Fijne dag
Hallo
Ik heb een oplossing die bijna altijd werkt (tegen afbeeldingsbugs die ook verdwijnen bij het genereren van de PDF)
=> Open het logo in verf, selecteer het betreffende gebied en druk op CTRL+C (verf open laten)
=> Invoegen => Object => Penseelafbeelding => OK
Windows Paint wordt geopend, doe een CTRL + V om het eerder gekopieerde logo te plakken en sluit vervolgens mspaint.
Op dit punt worden de verhoudingen niet gerespecteerd, u moet met de rechtermuisknop op de afbeelding klikken en op "De grootte aanpassen" drukken
Vervolgens kunt u het formaat naar wens wijzigen op basis van de hoeken.
Thuis werkt het prima, ik deed het eigenlijk omdat de PDM-routine die PDF's genereert het logo op sommige bestanden deed verdwijnen.
EDIT: Bijgevoegd is een afbeelding van de verkregen kwaliteit
In de hoop te helpen!
@+
Goedenavond
Maak uw logo-afbeelding in het groot, zodat u deze moet verkleinen om in uw basiskaart te passen.
Het zal logischerwijs van betere kwaliteit zijn.
Hou ons op de hoogte! ;)
Bedankt voor je antwoorden, mijn logo is al groot en ik verklein het om het in de cartridge te stoppen, maar toch pixeleert het als ik mijn A0 rechtstreeks met SW afdruk.
Aan de andere kant, als ik een pdf van mijn tekening heb gemaakt, is de afdruk schoon...........
En door het type afbeelding te wijzigen (jpg, png , bmp...)
Voor de pdf-uitvoer moet u een goede resolutie op de objecten hebben gezet (in: opties/export/ pdf-formaat. of in de opties bij het opslaan in pdf). Je logo is dus schoon.
Maar voor de printer kon ik deze optie niet vinden. Misschien komt het logo goed tot zijn recht door het afdrukken van hoge kwaliteit, maar het kost meer om het plan af te drukken.
Wat vind je ervan om ons je achtergrondplan met het logo te sturen om te zien hoe het bij ons overkomt?