Ik heb verschillende leuningen te maken (verschillende lengte, andere manier van bevestigen...)
In dezelfde ruimte heb ik verschillende configuraties gemaakt. Ik heb voor het eerst functies aangemaakt in config 1. Vervolgens heb ik configuratie 2 gemaakt en extra functies toegevoegd, waaronder mechanisch gelaste buizen.
Het probleem is: als ik terugkom bij configuratie 1, zijn de functies die zijn toegevoegd aan configuratie 2 in een verwijderde staat, maar de plannen en schetsen zijn geactiveerd en zichtbaar. Zie PJ.
Zou er een manier zijn om plannen en schetsen automatisch uit te schakelen samen met de functie?
Ik weet niet of dit aan de configuraties ligt, maar weet dat je altijd een schets, een plan, enz. kunt weergeven. op verwijderde delen.
Het zou nodig zijn om te controleren of de ISO s-s-buis in 10216 het zichtbare vlak en de schets niet native zichtbaar heeft. Open gewoon de tube-map apart om er zeker van te zijn.
Hiermee wordt al een mogelijke oorzaak weggenomen ;-)
Zoals Zozo-mp zegt, kijken of de elementen "native" zichtbaar zijn, maar anders een simpele klik met de rechtermuisknop op het plan of de schets en het selecteren van "verbergen" lost het probleem niet op?