De logische eenheid van tekenen op Autocad

Hoi allemaal

Ik besloot Autocad te gaan gebruiken als autodidact,

Ik zou graag willen weten in feite welke logica(s) ze hebben om 2D-plannen te tekenen zoals een architect enz ...

Dat wil zeggen dat het apparaat bijvoorbeeld in het algemeen kan worden gebruikt om een appartementsplan te maken, enz. ( de meter of millimeter )

Als ik besluit een blok (meubel) in te voegen, in welke eenheid komt dat dan te zitten?

Bedankt.

Vriendelijke groeten.

Hallo

Als je Autocad gebruikt voor de mechanica van het kantoor, is het in millimeters, maar je kunt het instellen voordat je tekent, anders is de gemakkelijkste manier om alles in millimeters te tekenen ... Dat is het.

Controleer voor de ingebrachte blokken de grootte en wijzig indien nodig de schaal van het blok, ... Maar er zal nog veel te leren zijn, moed @+...

@A.R Dank u voor uw antwoord dat mij vertrouwen geeft met mijn gedachten over dit onderwerp.

Daarna denk ik dat het ook een persoonlijke keuze is of je de millimeters of meters neemt! 

Als je wilt, is het om landschapsarchitectuur, architectuur enz te doen ...

Kortom, je tekent de eenheid die je wilt (je hoeft alleen maar op de maximale waarden te letten als je de angstrom kiest).

Daarna hangt het er vooral van af of je bestanden moet uitwisselen met andere stakeholders in de ene of de andere richting.

Succes

Het UNITES-commando geeft je toegang tot de kleine tabel waarmee je dit allemaal kunt kiezen

unites.jpg
2 likes

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, het is waar dat ik de volgorde van de eenheden was vergeten... Eigenlijk de basis voor het maken van een tekening!! Xd