Lynkoa partner van de Golden Tech Design Challenge

Hoi allemaal 

Ik ben verheugd aan te kondigen dat Lynkoa partner is van de Golden Tech National Design Challenge https://www.goldentech.fr/fr/concepteur-designer 

Ter gelegenheid van de Global Industrie-tentoonstelling, 's werelds toonaangevende industrietentoonstelling, wordt een landelijke ontwerpuitdaging, de Golden Tech, georganiseerd. Gesponsord door Dassault Systèmes en Visiatv , zal deze ontwerpuitdaging op SOLIDWORKS 1000€ belonen aan de deelnemer die de meest technische en realistische creatie levert. 

Na vele challenges te hebben georganiseerd, is Lynkoa nu partner van deze competitie en zal zij haar leden ondersteunen! 

En wie kan er beter dan @DoubleL en @flegendre, onze talentvolle uitdagers, meedoen? 

Om uw collega's te steunen, kunt u zich gratis registreren op de vakbeurs Global Industrie, die plaatsvindt van 17 tot 20 mei 2022 in Parijs. 

Meld je gratis aan

Fijne dag allemaal, 

Coralie 

"

Geschatte wedstrijdtijd

2 uur

"

Uh...??

De wedstrijd duurt 2 uur voor elke deelnemer 

De trainingsdag van gisteren was erg interessant en erg leerzaam. Inderdaad, 2 uur is een echte uitdaging...

1 like

Een uitdaging op jouw hoogtepunt@DoubleL !! Ik ben blij met de training, het is altijd nuttig om af en toe op snelheid te komen, zelfs voor de beste ;) 

Ik kan niet wachten om je te komen aanmoedigen!!

Ik vind het moeilijk voor te stellen dat we een elektronische schakeling en zijn doos kunnen ontwerpen, modelleren en simuleren en in 2 uur een afgewerkt product kunnen verkrijgen.

Om nog maar te zwijgen van de tijd die wordt verspild door de traagheid van het programma en andere reactietijden van de machine.

2 likes