LYNKOA: Wat is er nieuw?

Hallo Lynkoa-gemeenschap! :)

Er is veel gebeurd de afgelopen weken! Ik zal je een kleine samenvatting geven om op de hoogte te blijven van de nieuwe functies: 

- Vind het interview met @zozo_mp, zijn dagelijks leven en zijn goede tips; Hartelijk dank aan zozo_mp voor zijn betrokkenheid! Elke maand kun je het interview van de Lynkoa-leden vinden! 

- Het winnende ontwerp van de uitdaging "vind het vliegende object van je kindertijd opnieuw uit met elastische voortstuwing", de Lynko'Air van @gedup is 3D-geprint en getest bij het opstijgen! LEES ARTIKEL

- De NOVA-chatbot bevindt zich nog in de testfase, aarzel niet om hem uit te dagen door hem zoveel mogelijk vragen te stellen! TEST NOVA

- Vanaf volgende week zal de interface van Lynkoa veranderen en moderner en functioneler worden! Er worden nieuwe functies gemaakt ;) 

- Tot slot, voor degenen die geïnteresseerd zijn om zichzelf uit te rusten met 3D-printers, hebben we een aanbieding in behandeling: tot 15 maart krijgt u 15% korting op de aankoop van een MarkForged 3D-printer ! AANBIEDING BEKIJKEN

Aarzel niet om me op de hoogte te brengen van uw nieuwe producten! :)

Ik blijf tot uw beschikking voor alle informatie, 

Fijne dag allemaal, 

Coralie :)

4 likes

Hallo Coralie,

Nou, ik kan niet wachten om te zien, ... Wordt vervolgd, @+.

AR

3 likes

Hallo Coralie,

goed nieuws voor de update van Lynkoa

3 likes

@Pierre S, ja goed nieuws, Lynkoa had een opknapbeurt nodig! Aan het begin van de week stuur ik je een document om alle wijzigingen uit te leggen ;)

2 likes

Hallo Coralie

Er is een bug!

Bij het interview van een bepaald @zozo_mp als je klikt op "zie je profiel" zoals de Egyptische  hiërogliefen, nou, je komt hier  niet https://www.jetpulp.fr/

Ik weet niet of ik zelfs met een straaljager moet worden opgevuld: maar ik heb in ieder geval absoluut niets met dit bedrijf te maken.

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo @Coralie ,

Geweldig nieuws voor Lynkoa, ik kan niet wachten om de nieuwe functies te ontdekken.

Mathieu

1 like

Oh jee@Zozo_mp het spijt me, ik heb dit net hersteld...!  

Coralie 

@Coralie uh het is normaal dat wat ik ook doe, ik een @Zozo_mp pagina tegenkom ??  lol :)

Ja, de site schijt sinds vanochtend een Max

Wat je ook doet of klikt, niets reageert normaal 

De links en functies bekijken

Het is de souk ;-)

@+

1 like

Ja!!!   Ik heb je gemarabouterd  omdat ik de macht heb die ik heb gekregen van de meester Okipasmolo Kanté

OVH is gedeeltelijk opgebrand, dus als Visiativ bij hen wordt gehost, zoek dan niet meer naar de fout!

2 likes

Thuis werkt het forum niet meer, het is leeg (snuif), ik heb hier toegang toe kunnen krijgen door de meldingen door te nemen

2 likes

En....... Ja c de souk

niets werkt 

@+

Hallo

Inderdaad, ik heb vanmorgen gepost in de groep "Meld een probleem op Lynkoa",  misschien had ik via het forum moeten gaan ;)

Ik geef je de inhoud: 

Hallo

Zoals je ongetwijfeld hebt gemerkt, zijn de lijsten met vragen en nieuws sinds woensdag inhoudsloos. Dit komt door de recente branden bij OVH waar een van onze servers zich bevond .

Maandag zou alles weer normaal moeten zijn.

Hartelijk dank voor uw begrip,

Fijne dag en een goed weekend,

•