Ik ben verheugd u uit te nodigen om deel te nemen aan de Lynkoa Tour, het evenement gewijd aan de ontwerpgemeenschap! De mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en te discussiëren over thema's waar u van houdt en die u dagelijks bezighouden: CAD
Het principe? In de vorm van een afterwork-evenement (18u-20u) ontmoeten we elkaar in het agentschap Visiativ om thema's te bespreken die specifiek zijn voor CAD (SOLIDWORKS tips en trucs, prestaties, gegevensbeheer...). Experts staan voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden; We sluiten de dag af met een aperitief (en een jeu de boules als het weer het toelaat!)
Er worden 7 data in 7 verschillende steden aangeboden om uw deelname te vergemakkelijken!
En omdat dit evenement aan u is opgedragen, nodigen wij u uit om zelf de thema's te selecteren die aan bod komen! Rangschik de CAD-thema's in volgorde van voorkeur, de 2 thema's die het meest succesvol zullen zijn, worden tijdens de evenementen gedetailleerd beschreven:
Is het een effect van mijn verbeelding of te wijten aan een plotselinge neuronale collaps waardoor ik zichtstoornissen en plaatselijke kllicitaire verlamming krijg: maar ik heb niet gevonden waar ik me kan registreren, terwijl het voor de vragenlijst gemakkelijk is door op het gereserveerde gebied te klikken.
Vriendelijke groeten
Het recht om te klikken wordt binnenkort verankerd in de grondwet.......... (zelfs voor degenen die een nietige constitutie hebben)
Om Zozo_mp te beantwoorden . In Firefox zie ik het registratiegebied ook niet (noch de constitutionele Right Click) ... Wat mijn beveiligingsprotocolinstellingen ook zijn. Alleen Edge (yuck) en Internet Explorer (re-yuck) laten me toe om de registratiepagina te raadplegen. Wat Chrome betreft, mijn professionele geweten verbiedt me om het te gebruiken.
De beschikbare agentschappen zijn niet erg talrijk en ver van mijn huis of werkplek. Ik wacht op aanvullende informatie over de onderwerpen die zullen worden besproken om me in te schrijven ... Of niet.
Het evenement is interessant, het is ingewikkeld na het werk als je niet in de buurt van een van deze steden bent. Het is jammer dat het niet op afstand wordt aangeboden.
Wat het formulier betreft, heb ik onze teams verteld dat het onzichtbaar is in Firefox (het is niet de eerste keer dat dit ons overkomt!), maar we weten dat u fervente gebruikers van deze browser bent!
Qua onderwerpen staan onder de eerste respondenten van de enquête "SOLIDWORKS tips en tricks" en "het optimaliseren van prestaties in SOLIDWORKS" (niet verrassend) bovenaan;) Misschien zorgen de onderwerpen ervoor dat je met ons mee wilt @Maclane! Ik zal je vertellen naarmate de antwoorden verstrijken, de trend die uit de onderwerpen naar voren komt.
Tot slot, wat betreft de agentschappen en het afterwork-format, hebben we geprobeerd ons op zoveel mogelijk steden te richten, maar helaas weet ik dat jullie niet allemaal naast de deur werken/wonen...! Het externe formaat kan interessant zijn @sébastien.colet, ik zal het idee meteen weer opzetten!
Ik zal u zo snel mogelijk op de hoogte houden van al deze punten,
Voorlopig zijn de belangrijkste onderwerpen onder de eerste respondenten nog steeds "SOLIDWORKS tips en trucs" en "prestatie-optimalisatie in SOLIDWORKS"
Wil je deze thema's bespreken en een gezellige nabespreking hebben? Registreer je gratis bij het evenement bij jou in de buurt!