Lynkoa zal transformeren, blijf op de hoogte

Hoi allemaal

Er is een grote verandering op komst...

Op bijna 10-jarige leeftijd heeft Lynkoa de tijd en ontwerpuniversums doorkruist.

Het platform heeft meer dan 90.000 leden: CAD-enthousiastelingen, studenten en professionals uit de industrie komen elke dag bijeen om antwoorden op hun vragen te vinden.

Wederzijdse hulp werd toen het parool van de Lynkoa-gemeenschap.

En omdat uw werk en uw dagelijks leven voortdurend evolueren, zal Lynkoa zichzelf opnieuw uitvinden om u op de best mogelijke manier te ondersteunen.

Maar wat zal er dan gebeuren?

Tot ziens in oktober om erachter te komen...

6 likes

Hoi Coralie,
Wat een spanning...
Geen kleine informatie voor langdurige gebruikers?

3 likes

Welkom @remrem 

Begin september krijg je meer informatie! Ondertussen zit iedereen in hetzelfde schuitje;) 

5 likes

Hallo Coralie,

Nou geweldig, we kunnen niet wachten om het te zien...

...@+.

AR.

2 likes

Kan niet wachten om deze nieuwe versie (de 3e?) te zien.

Is het niet gedurfd om het in oktober (een drukke periode in bedrijven) te lanceren in plaats van tijdens de zomer (ik kan me voorstellen dat er ook vakanties zijn voor ontwikkelaars) met een geleidelijke opschaling?

3 likes

@stefbeno

Oktober is ook de tijd van evenementen, lanceringen, nieuwe producten (van 2023), het is wanneer alles op zijn plaats valt! Geen paniek, deze verandering ga je niet missen;) 

2 likes

8 likes

@Coralie: Ik dacht er niet aan om het te missen, maar eerder aan de onvermijdelijke bugs die inherent zijn aan computerevoluties, ondanks al het vertrouwen dat ik in het team heb

1 like

@stefbeno

Er zijn plannen voor grote verbeteringen, vooral op het forum; Maar meer kan ik je op dit moment niet vertellen;) 

Het platform is niet erg jong meer en sommige terugkerende bugs zijn inderdaad ingewikkeld om te beheren, daarom werken we aan grote veranderingen! 

Oeps, ik heb je eindelijk te veel verteld...!  

1 like

Kleine illustratie voor het evenement en de FullHD- en 4K-achtergrond.

lynkoa_renouveau_thumb.png
lynkoa_renouveau_4k.jpg
lynkoa_renouveau_fhd.jpg
3 likes

De nieuwe functies van Lynkoa worden aangekondigd tijdens de myCAD Days  die op 13 oktober beginnen! Meld je aan voor meer informatie;)

GRATIS REGISTRATIE

Fijne dag allemaal, 

Coralie

2 likes

Hallo @Coralie @staff en @tous

Ik plaats dit bericht om een suggestie te doen voor het verbeteren van het forum dat zeker dit terugkerende compatibiliteitsprobleem van SW-bestandsversies zou kunnen aanpakken dat voorkomt dat leden gedeelde bestanden kunnen openen en hen daarom mogelijk kunnen helpen.

EEN INGEBOUWDE VIEWER!

Met een ingebouwde viewer in het forum die zou openen door op een bijgevoegd bestand zoals SLDPRT en SLDSM te klikken, zou iedereen een model kunnen bekijken en zo kunnen evalueren, zelfs als ze een versie van Solidworks hebben die ouder is dan de versie van het bestand. Met natuurlijk altijd de mogelijkheid om het te downloaden.

Een viewer zoals die wordt gegenereerd door een html-export via eDrawings zou erg goed zijn (zie bijgevoegd bestand).

Ik geloof dat dit een ECHTE stap voorwaarts zou zijn in de geschiedenis van Lynkoa.

De gemeenschap zal je dankbaar zijn.

cnc3018pro_spindle_rs775_body.html
9 likes

@Sylk

Oké, vooral omdat niet iedereen dezelfde versie heeft en nog minder de nieuwste versie.

Om te plukken   ;-)

5 likes

Hallo @Sylk 

Bedankt voor je bericht, heel interessant idee dat ik meteen opmerk! Zeker als het unaniem wordt gesteund door de leden :) 

Fijne dag, Coralie 

2 likes

Hallo @Coralie . Heeft u ons in september meer informatie verteld?

Ik kan in ieder geval niet wachten op de verandering, want de traagheid van de server is een echte marteling!

1 like

Hallo @Sylk 

Het spijt me dat te horen... Vanaf 13 oktober zal alles beter zijn, dat beloof ik! 

In oktober weet je alles wat je :)

2 likes

En ik zie dat ik terugkom naar Solidworks op het moment dat Lynkoa evolueert ... als dat geen teken van het lot is! (en dus, hallo aan de ouderlingen die me :) zullen herkennen)

2 likes

Hallo Coralie,

Zijn we op 13 oktober met z'n allen in Lyon?

@+.

AR.

Hallo @coin37coin blij om te zien dat je terug bent op het forum, welkom terug:)

Ja @A.A. Je komt alles te weten: op 13 oktober kom je tijdens het myCAD event alles te weten, de nieuwe features van het platform worden aangekondigd :)

Dank je wel Coralie,

Ik hoop je te zien op de 13e op de show...

@+.

AR.