Op bijna 10-jarige leeftijd heeft Lynkoa de tijd en ontwerpuniversums doorkruist.
Het platform heeft meer dan 90.000 leden: CAD-enthousiastelingen, studenten en professionals uit de industrie komen elke dag bijeen om antwoorden op hun vragen te vinden.
Wederzijdse hulp werd toen het parool van de Lynkoa-gemeenschap.
En omdat uw werk en uw dagelijks leven voortdurend evolueren, zal Lynkoa zichzelf opnieuw uitvinden om u op de best mogelijke manier te ondersteunen.
Kan niet wachten om deze nieuwe versie (de 3e?) te zien.
Is het niet gedurfd om het in oktober (een drukke periode in bedrijven) te lanceren in plaats van tijdens de zomer (ik kan me voorstellen dat er ook vakanties zijn voor ontwikkelaars) met een geleidelijke opschaling?
Oktober is ook de tijd van evenementen, lanceringen, nieuwe producten (van 2023), het is wanneer alles op zijn plaats valt! Geen paniek, deze verandering ga je niet missen;)
@Coralie: Ik dacht er niet aan om het te missen, maar eerder aan de onvermijdelijke bugs die inherent zijn aan computerevoluties, ondanks al het vertrouwen dat ik in het team heb
Ik plaats dit bericht om een suggestie te doen voor het verbeteren van het forum dat zeker dit terugkerende compatibiliteitsprobleem van SW-bestandsversies zou kunnen aanpakken dat voorkomt dat leden gedeelde bestanden kunnen openen en hen daarom mogelijk kunnen helpen.
EEN INGEBOUWDE VIEWER!
Met een ingebouwde viewer in het forum die zou openen door op een bijgevoegd bestand zoals SLDPRT en SLDSM te klikken, zou iedereen een model kunnen bekijken en zo kunnen evalueren, zelfs als ze een versie van Solidworks hebben die ouder is dan de versie van het bestand. Met natuurlijk altijd de mogelijkheid om het te downloaden.
Een viewer zoals die wordt gegenereerd door een html-export via eDrawings zou erg goed zijn (zie bijgevoegd bestand).
Ik geloof dat dit een ECHTE stap voorwaarts zou zijn in de geschiedenis van Lynkoa.
En ik zie dat ik terugkom naar Solidworks op het moment dat Lynkoa evolueert ... als dat geen teken van het lot is! (en dus, hallo aan de ouderlingen die me :) zullen herkennen)
Hallo @coin37coinblij om te zien dat je terug bent op het forum, welkom terug:)
Ja @A.A. Jekomt alles te weten: op 13 oktober kom je tijdens het myCAD event alles te weten, de nieuwe features van het platform worden aangekondigd :)