Hallo
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd en ik kan solidworks niet meer installeren, wat moet ik doen?
Bedankt
Hallo
Ik heb mijn pc opnieuw geïnstalleerd en ik kan solidworks niet meer installeren, wat moet ik doen?
Bedankt
Hallo
Wat is de boodschap?
Als het de licentie is, kunt u deze zien in het gedeelte "Mijn contracten" van het tabblad "Ondersteuning".
Als dit een probleem is, nodig ik je uit om een "Maak een nieuw ticket" aan te maken in het tabblad "Ondersteuning".
Fijne dag.
Dank u voor uw antwoord
maar ik kan de sectie Mijn contracten niet vinden
Heeft u uw licentie overgezet voordat u uw pc opnieuw installeerde?
-zo ja, neem contact op met ondersteuning, het is soms (vooral op oude licenties);
- Zo niet, zie ook met de ondersteuning die de licentie zal vrijgeven zodat u deze terug kunt krijgen.
Het lijkt misschien spottend of humoristisch, maar normaal gesproken gaat een herinstallatie zonder enig probleem.
Ik ben van mening dat zelfs als u geen onderhoudscontract meer heeft, u deze service van SW kunt krijgen, aangezien de licentie niet beperkt is in de tijd.
Het tabblad Ondersteuning verschijnt alleen als u klant bent van Visiativ/Axemble.
Hallo
Heb je het opnieuw geïnstalleerd na het spugen?? Dan heb je misschien nog een Solidworks openstaan. Controleer in de taakbeheerder of er een Solidworks open staat.
Hallo
Op welk punt houdt het precies op?