Hallo
Ik zou graag willen weten of er een macro is waarmee u de cartridges van de vellen met dezelfde informatie kunt vullen, behalve het aantal vellen dat moet worden verhoogd.
Een pop-upvenster-achtige macro met verschillende velden om in te vullen zou geweldig zijn!
Dank u voor uw antwoorden.
Vriendelijke groeten.
Hallo
Om een titelblok (behalve de bladnummers) alleen met parameters te vullen, kan het in het voorbeeld werken, je wijzigt de instelling en alles wordt bijgewerkt.
avec_parametres.catdrawing
Voor een volledige bewerking met het bladnummer en het totale aantal vellen, geef ik je een tekening en een macro die snel is gemaakt zodat je deze aan je behoeften kunt aanpassen.
Vriendelijke groeten
lynkoa_text_cartouche.zip
Hallo
Allereerst bedankt, maar ik kan de catdrawing niet openen , waarschijnlijk een compatibiliteitsprobleem omdat ik in V5R19 zit...
Weet jij hoe je dit probleem kunt oplossen?
Bedankt
Hallo
Allereerst bedankt, maar ik kan de catdrawing niet openen, waarschijnlijk een compatibiliteitsprobleem omdat ik in V5R19 zit.
Zou u weten hoe u dit probleem kunt oplossen?
Bedankt
Hallo, ik ben inderdaad in R21.
Voor een tekening die compatibel is met mijn macro, hoef je alleen maar twee teksten te maken op de achtergrond van de laag (niet in de weergavelaag)
Het is noodzakelijk om de eigenschappen van deze teksten te plaatsen zoals aangegeven op de afbeeldingen

En dat is alles, het enige dat u nog hoeft te doen, is de macro starten
In theorie wordt de macro niet beïnvloed door de versie van catia
Vriendelijke groeten