Ik weet dat soortgelijke vragen al eerder zijn gesteld, maar ik heb niet gevonden wat ik nodig heb.
Ik zou graag een macro willen maken (wetende dat ik er nog nooit een heb gemaakt), die mijn tekening in pdf-formaat zou opslaan, maar het zou deze voor mij opslaan in een specifieke map.
Voorbeeld:
Mijn MEP-bestanden hebben allemaal de volgende namen: Plannummer / Index (als die er is) - Jaar . SLDDRW - 001/1-2014-A.slddrw en 001-2014-A
Voor het specifieke bestand zou u het jaar in de bestandsnaam moeten ophalen en deze pdf in de map "2014" moeten opslaan
Zie bijgevoegd bestand.
Ik heb geen basis voor het maken van macro's, maar ik kan de filosofie begrijpen.
Ter info, je gebruikt PDM parallel met SW, je kunt het zonder al te veel moeite doen. U kunt uw bestand opslaan als PDF, op ten minste twee verschillende plaatsen.
Ik kijk naar de vragen, maar het spreekt me niet aan, ik zou indien mogelijk graag een persoon willen hebben die weet hoe ik een macro moet maken en die me uitlegt wat ik moet doen om te krijgen wat ik wil, omdat ik de synthaxen die ik nodig heb niet ken.
Anders interesseert Bath me niet al te veel in het hanteren!!
Hallo
Om aan de slag te gaan met macro's, raad ik je aan om mijn tutorial voor de macro "opslaan als" te downloaden, deze wordt becommentarieerd om elke regel te begrijpen. Dan moet je bestaande macro's downloaden en proberen aan te passen. Als je een specifieke vraag hebt over een instructie, maak dan hier een nieuwe vraag aan!
Net als @coyote zie ik niet in waarom Batchconverter niet geschikt voor je is........
De macro is een oplossing die van geval tot geval moet worden bekeken.
De kracht van Batchconverter is massa- en semi-automatische verwerking: bovendien kan er een manier zijn (door te vragen om de software te verbeteren of niet) om het triggeren van BatchConverter te automatiseren.
BatchConverter is heel eenvoudig te gebruiken en te configureren, en we zijn hier om te helpen.
Het is de moeite waard om een paar uur te blijven hangen, denk ik.... Nou, dat is mijn mening!!!
flegendre, BatchConverter, land me nu niet voor 2 dingen,
1e: Persoonlijk wil ik slagen in het maken van een macro, iets wat ik nog nooit heb gedaan, maar zo ben ik, het is een uitdaging voor mij omdat ik niets van macro weet, dus ik moet het leren.
2e: Ik weet niet of mijn baas het onderhoud van solide, dus mycadtool, dat eindigt op 28/02/14, zal verlengen.
Het is niet dat iets bij me past, maar omdat ik er niets van weet, kost het me tijd om te doen wat ik wil, ook wetende dat ik er ook veel werk naast heb, maar bedankt dat je me hebt geholpen.
Het is niet dat niets bij me past, maar omdat ik er niets van weet heb ik meer tijd nodig om te doen wat ik wil, ook wetende dat ik veel werk ernaast heb, maar bedankt dat je me weer hebt geholpen!