Hallo
Is er een manier om een macro te gebruiken om erachter te komen of er een tekening aan een onderdeel of assemblage is gekoppeld?
Methode of eigenschap of gecodeerd?
Bedankt.
A+
Hallo
Is er een manier om een macro te gebruiken om erachter te komen of er een tekening aan een onderdeel of assemblage is gekoppeld?
Methode of eigenschap of gecodeerd?
Bedankt.
A+
Hallo
Klik met de rechtermuisknop, open de tekening zou genoeg moeten zijn, toch?
Hallo
Ja in een normaal geval, maar hier wil ik automatisch een hele partij onderdelen en samenstellingen verwerken.
Vandaar de macro.
A+
Hallo
Als de naam van het planbestand hetzelfde is als die van het 3D-bestand met de extensie klaar (inclusief het pad), dan is er geen probleem, de opendoc6-functie voldoet aan uw behoeften ... Anders weet ik geen functie die aan uw behoeften zou kunnen voldoen, misschien in de SWDitimMgr-API's, maar ik ken ze niet.
Als uw planbestand dezelfde of een andere naam heeft en is opgeslagen in dezelfde map of in een submap als waar het 3D-bestand is opgeslagen, kunt u het pad en de naam van dit planbestand ophalen met behulp van de functie GetPackAndGo Method (IModelDocExtension) en vervolgens GetDocumentNames Method (IPackAndGo).
Vriendelijke groeten
Hallo
Dank u voor uw antwoorden.
Ja, de tekening heeft dezelfde naam als het onderdeel en is opgeslagen in dezelfde map als het onderdeel.
Ik ga naar de verschillende bedieningselementen kijken, maar ik wil de tekening niet openen, maar gewoon uitzoeken of deze bestaat.
Dus als je stukjes code hebt, ben ik geïnteresseerd, als beginner in code....
Bedankt.
A+
Hallo
Als het alleen is om het bestaan van het bestand te controleren, kunt u de code gebruiken die u HIER vindt.
Vriendelijke groeten
Hallo
Bedankt allemaal, het werkt....
A+