Ah, jullie doen dit allemaal in je hoofd zonder de macro te starten?!!!!!
Petje af voor de jongens! :p
Ah, jullie doen dit allemaal in je hoofd zonder de macro te starten?!!!!!
Petje af voor de jongens! :p
Als ik de zin zo zet
Fout = cusPropMgr.Get5("TYPE", True, Value_T, ResolvedValOut, wasResolved)
Ik heb geen angst meer, maar het komt er niet uit, de man...
(Ik heb de Waar en de Waarde T omgedraaid
Ja, daarom vraag ik om de txt-bestanden! Om de code te lezen, maar zonder te testen is het soms te ingewikkeld of je eindigt met 80 antwoorden voor iets dat niet zo ingewikkeld is!
Ik ben het met je eens Lucas
Uit mijn hoofd heb ik nog nooit vragen gezien met zoveel antwoorden!
Ik denk dat we het Guinness-boek ingaan!
Anders denk ik aan iets, zou het niet mijn Type eigenschap zijn die slecht geplaatst is in mijn 3d?
We overtreffen het onderwerp over de bioklimatologische pergola met 3 antwoorden (4 met deze:)
http://www.lynkoa.com/poser-question?comments=desc
Edit: Ik denk het niet, het is gewoon dat het herstellen van het eigendom van een bepaalde configuratie, heb ik nog nooit gedaan en het is niet zo eenvoudig!
De winnaar van de casse bonbons is .............................. BART^^
BINGO!!!!!!!!!!!
ALLELUHIAH!!
Werkt het!!!!!!!!!!!!!!!
=) =) =) =) =) =)
Ik ben gelukkig!
Edit: Ik heb te vroeg de overwinning opgeëist..... Ja, de macro werkt, maar mijn stuk ontvouwt zich willekeurig volgens Sw's wens
Heel raar. Als gevolg hiervan komt mijn dxf er opgevouwen uit en niet uitgevouwen... =(
Ja Bart, ik doe dit zonder te testen wegens tijdgebrek.
Je zult begrepen hebben dat het maken van een macro die werkt erg tijdrovend is. Daarom had ik er de voorkeur aan gegeven om je de logica te laten begrijpen, zodat je de sleutels zou kunnen hebben en dus zou kunnen beheren.
Helaas, als we de dingen goed willen doen. Nu zouden we de foutafhandeling moeten coderen.
Laat het me uitleggen:
De rij waarmee de eigenschap wordt opgehaald, retourneert een foutwaarde van het type lang. De verschillende geretourneerde waarden zouden moeten worden beheerd:
Beheer vervolgens het geval waarin het bestand slechts één configuratie bevat, enz...
Blij dat ik je heb geholpen. :-)
Dus het zijn altijd de ongevouwen of is het willekeurig?
De configuratie "niet uitgeklapt, dit ontvouwt zich goed, quad, wil je het?
in de *SM-FLATPANTTERN-configuratie worden de vouwen van de uitgevouwen toestand niet verwijderd?
Het kan van tijd tot tijd gebeuren dat Solidworks de vouwen verwijdert als je ^^ "knutselt".
Ik word helemaal gek.............
20 uur studie op een macro aan de ...
Ik verlies de hoop... Bij de eerste lancering werkt het, en bij de tweede werkt het niet meer...
Of ik heb al mijn configuraties zonder een plat patroon en dan krijg ik mijn uitgevouwen met de juiste naam enz... maar alleen de eerste keer dat ik het cast
de tweede keer dat ik het start, heeft de macro alle platte patronen voor mij gemaakt en het wordt gek en ontvouwt niets meer...
Ik moet iets gemist hebben, maar ik zie niet wat!! Of misschien is het mijn logica die helemaal verkeerd is.... =(
Goed.. Het mooie is dat ik al veel heb geleerd op macrogebied, althans dat denk ik.
De macro ziet er goed uit, nu denk ik dat ik deze familie van onderdelen anders moet beheren.
Moet ik het platte patroon in de kamerfamilie toevoegen of niet?
Ik moet beginnen met een Excel-bestand dat ik zal invullen als een deelfamilie, en vervolgens importeer ik deze werkmap in Sw als een deelfamilie.
Daar maakt Sw alle configuraties voor mij aan met alle parameters die ik heb ingevoerd.
als ik mijn deelfamilie verlaat, hebben de configuraties die zijn gemaakt geen plat patroon (nog niet)
Wanneer ik de macro start (zodat het niet kan vinden van het platte patroon) en exporteert niets
Als ik de tweede keer start, lijkt het te werken
Nee, er is waarschijnlijk iets dat we niet hebben opgevangen in de macro.
Kun je van alles een ZIP maken die we kunnen testen?
A priori heb je een Excel-bestand nodig (of niet?), een onderdeelbestand, een vergelijkingslek en het macrobestand.
Ja, Lucas heeft gelijk.
We moeten testen.
@Bart probeer een stap-voor-stap te nemen, ga je naar de macro-editor en druk je op [F8] om de code regel voor regel uit te voeren.
Dit zou je moeten verlichten.
Ik bekijk de macro stap voor stap door met een "uitgerust" hoofd terug te keren
Ik bevestig alles aan je in de hoop dat het je helpt.
Ik heb vertrouwen in je!; =)
Het werkt.
Ik heb de code aangepast. Maar het probleem kwam van je familie van stukken die ik opnieuw heb gemaakt.
Doe een test en houd me op de hoogte.
Goedenacht.
;-)
Ik had tot nu toe geen tijd om te testen, dus ik laat je het @remrem programma testen!
Het Remrem-probleem (wat er misschien niet een is)
Het is dat het Excel-bestand stroomopwaarts wordt gemaakt, het zou mij of iemand anders storen om elke keer platte patroonlijnen te moeten typen en dan 0-en van 1-en toe te voegen enz.... Overal.
Kortom, het is om tijd te besparen. :/
Begrijp je mijn probleem?....^^
De nullen en enen stellen zichzelf samen dankzij een formule.
De rest is slechts een kopie...
Als het automatisch wordt gedaan (door een formule), waarom zou u dit dan niet integreren in de macro in plaats van de onderdeelfamilie te wijzigen?