Eksport makr DXF arkusz po arkuszu

Nie znam się na makrach i chciałbym wiedzieć, czy możliwe jest utworzenie makra eksportu DXF , które eksportuje wszystkie arkusze rysunku w osobnych plikach z zachowaniem nazw arkuszy.

Po poszukiwaniach na forum znalazłem ten temat z załączonym makrem, czyli tego czego w zasadzie szukam, tylko że robi PDF-y a nie DXF-y:

https://www.lynkoa.com/forum/solidworks/export-diff%C3%A9renci%C3%A9-en-pdf-et-dxf-des-onglets-de-mise-en-plan-par-une-macro

Czy dobra dusza forum mogłaby zmodyfikować to makro dla mnie, aby zastąpić PDF DXF.
Czy makro zachowa opcje "zapisz jako" SolidWorks, których używam, gdy robię to ręcznie, na przykład przy użyciu pliku projekcji?

Dziękuję

pdf_page_par_page.swp

Witam

W makrze zamieniłem ".pdf" na ".dxf"

Spróbuj, powinno zadziałać

dxf_page_par_page.swp

Dziękuję
Ale to nie działa poprawnie, 

Mój rysunek ma widok z wymiarami dla fabryki (zakładka "Arkusz 1") oraz rozłożoną blachą do cięcia laserowego (zakładka "Rep A")

Makro PDF wykonuje:

Plik: "nazwa fichier_Feuille 1.PDF"

Plik "nazwa fichier_Rep A.PDF"

Makro DXF wykonuje:

plik:" 00_nom z fichier_Feuille1.dxf"

plik: "00_nom fichier_Rep A.dxf"

Plik: "01_nom z fichier_Feuille1.dxf"

plik:"01_nom fichier_Rep A.dxf"

Witam

Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem poprzednią wiadomość.

Czy to jest makro PDF, czy makro DXF powinno zrobić, co musimy zrozumieć?

Nie otwierałem makra, ale jeśli nastąpiła po prostu zmiana rozszerzenia pliku w całym kodzie, logicznie rzecz biorąc, zapisuje się tylko w innym formacie.

Zgadza się

Makro "pdf_page_par_page.swp" tworzy 1 plik na arkusz rysunku i zawiera w nazwie pliku PDF nazwę pliku rysunku + nazwę arkusza

Na przykład, jeśli plik rysunku nazywa się "TOTO" i składa się z 2 arkuszy: "PLAN"  i "Rep A", makro PDF wykonuje:

1 plik "TOTO_PLAN" zawierający tylko arkusz "PLAN"

1 plik "TOTO_Rep A" zawierający tylko arkusz "Rep A"

To jest to, co chciałbym zrobić z DXF.