In de MyCad-tools (die u kunt hebben) zou u moeten vinden wat u zoekt met integratie, het stelt u in staat om op te slaan in pdf door verschillende eigenschappen op te halen en verschillende regels op te stellen.
Mogelijkheid om een MEP in een ander formaat op te slaan, om elk blad in 1 zelfde bestand te exporteren of niet.
Wijzig de naam van een bestand met eigenschappen.
Eventueel een eigenschap invullen op basis van een excel bestand...
De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en toegankelijk zonder enige kennis van macro.
Ik heb al een macroverwerking die ik eerder doe en die ik eerder in de toekomstige macro zou integreren, zodat mijn macro alles tegelijk doet.
Ik heb al gekeken en gedownload van veel onderwerp en macro op dit met voorbeeld macro
Ik heb er al aan gesleuteld, maar ik kan het niet afronden, het venster Opslaan als is niet het juiste, mijn bestandsnaam is hetzelfde als de naam van mijn originele bestand, het is niet wat ik zou willen.
Ik gebruik liever een macro dan integratie, ik heb verschillende mensen die niets van integratie weten die het vervolgens zullen gebruiken.
Dit soort macro's heeft wat tijd nodig voor ontwikkeling en ontwikkeling. Wat betreft het gebruik van het save as venster van SW, het is niet per se het meest praktisch omdat de aansturing via de API's niet optimaal is als mijn geheugen correct is.
Controle over het object als iemand op annuleren klikt en de recordnaam ophaalt. De eenvoudigste manier om naar mijn weten is om een eenvoudig verkennervenster te openen om een pad te selecteren, het als parameter op te halen en het record (het formatteren van de naam...) rechtstreeks via de macrocode te beheren.
Kijk of de bijgevoegde macro bij je past, de code moet nog beveiligd worden met foutafhandeling....
Als u deze code in een andere macro invoegt, vergeet dan niet de referentie "Microsoft Shell Controls And Automation" toe te voegen om de "BrowseForFolder" te kunnen gebruiken om de doelmap van de PDF's te selecteren.
Dank je wel d.roger je macro is echt niet slecht. In de tussentijd vond ik een andere functie waar ik het bestemmingspad vooraf had ingevuld:
Functie BrowseFolder (optioneel bijschrift als tekenreeks, _ Optionele InitialFolder als tekenreeks) als tekenreeks
Dim SH als Shell32.Shell Dim F As Shell32.Map
Stel SH in = Nieuwe Shell32.Shell 'Stel F = SH in. BrowseForFolder(0&, Bijschrift, BIF_RETURNONLYFSDIRS, InitialFolder) Stel F = SH in. BrowseForFolder(0&, Bijschrift, BIF_RETURNONLYFSDIRS, "K:\Doc\" & Nummach)
Zo niet, dan is F niets, dan is BrowseFolder = F.Items.Item.Path Einde als